Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea

Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

• Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

• Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30

Anbefalte innlegg

Et utrolig dårlig forsøk på å kontre mitt morsomme stikk til deg, om jeg får si det selv.

-

Hvorfor skal du måtte google det? Det er jo du som kommer med påstanden, da bør du jo selv vite om alle situasjonene.

Plutselig litt hårsår nå? Er du med på leken får du tåle steken osv.

Desusten sa jeg "alltid", ser dere anførselstegnene eller? Jeg har allerede nevnt at han har dømt straffer til united i 3 kamper på rad nå. Og from the top of my head: Fikke ikke dere en billig straffe mot Tottenham i ligainnspurten av nettopp Webb sist gang dere vant ligaen(som hjalp dere til å vinne ligaen)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du sitter å vrir deg unna å argumentere for påstanden din nå, vet du? Hadde dette vært i en rettsak ville dommeren slått hammeren for lengst for du er så utpå jordet som man får det. Prøv i det minste å finn situasjoner med Webb da? At han har "dømt United straffe i de 3(4?) siste kampene han har dømt de på OT" sier ingenting. For alt du vet er dette situasjoner hvor det er 100% klare straffer.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Hadde dette vært i en rettsak ville dommeren slått hammeren for lengst for du er så utpå jordet som man får det.

Lol beviz det da vel. Ops, der tok jeg en points. :)

For alt du vet er dette situasjoner hvor det er 100% klare straffer.

Det underbygger jo faktisk bare påstanden min, at Webb er lett på fløyta når han dømmer united på OT. Og for alt du vet kan alle desse straffene være 100% feil..

Tror dere det er uten grunn at hele fotballengland* stempler Webb som pro-united?

*Selvsagt satt litt på spissen(før dere kommenterer det) men leser man rundt på div. forum og kommentarfelt på aviser osv så ser man ganske klart hva meningene til folk er.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Digg å se at hverken Smågal eller pirja klarer "verdens enkleste utfordring", bevise at webb er pro united.

Pirja er unnskyldt, siden han sikkert ikke bor her på forumet. Smågal klarer det rett og slett ikke :)

Som en vis mann sa: Ain't gonna happend.

Endret av Jotun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...