Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea

Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

• Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

• Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hører med å poste denne snutten av englands beste dommer (ikke ironisk ment) som snøyt oss for to straffer i dag og ikke viste ut grisen Ivanovic. Den eneste dommeren i PL jeg opplever som fair og som ikke bukker under for press fra publikum og hvis beste faktisk er godt nok for dette nivået. Han dømte i favør Chelsea i dag, men likevel mener jeg han lot spillet flyte og gjorde en grei jobb. Dette er mannen som visstnok er "United supporter"

http://www.youtube.com/watch?v=XkRcCt1Ikag&feature=player_embedded

Verden tapte, United vant. Deilig å ikke bare slå de andre klubbene men resten av haterne og ABUerne der ute også. Jeg er ikke paranoid, de finnes i hopetall. United supportere gikk til det skritt å slette en tråd på redcafe hvor temaet var Rooneys "gestikulering" til Chelsea fansen i 1.omg i frykt for at media skulle plukke opp en hendelse som gikk usett og bruke den mot klubben. Det han gjorde var ikke stygt, men nå er det likevel plukket opp av enkelte medium og det vel bare et spørsmål om tid før FA er på banen.

....

Lenke til kommentar

Å komme tilbake så JÆVLIG etter et benbrudd, er bare helt utrolig bra. A. Valencia er verdensklasse, outstanding!

WORD. Valencia er viktigste comebacken EVER denne sesonge. HELT fantastisk rå. Og Park i dag? Giggs, Sar... alle sammen. GET IN!

HVORDAN kunne Webb ikke dømme mot Lampard i dga btw og gi oss 3-0 muligheten, med +3 i målforskjell og -3 til Chelsea (sikkert). Irriterte meg jævlig mye, men etter final whistle må man bare drite i det. Fortsatt katastrofisk av linjedommeren/Webb, men ja, GET IIIIIN!! RED DEVILS!

EDIT: Sorry btw litt drita i kveld, tlbake i Polen denne uken vet du, billig sprit, fri i morgen, så Utd vinne på en pub og det ble litt feiring. YESYESYES! :D Fuck you, haters!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

From Gwilym in Edinburgh, on text: "Can't believe no-one's mentioned Valencia yet. Bear in mind he was up against consistently the best left-back in the world in Ashley Cole, and he absolutely tore him to shreds."

:D

Lenke til kommentar

Ashley Cole er langt fra verdens beste back. Spesielt defensivt. PLs beste back Leighton Baines har gjort Valencia anonym de siste 2 sesongene.

Uansett, han har vanvittige ferdigheter, og var banens beste idag. En utrolig viktig ressurs og oversett spiller. Men tenk om han hadde hatt et venstrebein! Han går nesten alltid til høyre før han skal avlevere. Godt mulig å hindre hvis man gjør hjemmeleksa si.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gjort anonym hva hvem? Vet ikke helt hvordan Baines var mot oss 2 uker siden, fokuserte ikke på det, men den dagen var Tony V også banens beste kanskje, og kom med assisten, vant ballen tilbake hver gang vi ikke hadde den nesten og var fantastisk.

Anyway, jeg er enig i at A Cole ikke er verdens beste selv. Men han er desverre det i 70% sine øyne og Tony V spiste ham opp levende. :) Så jeg er fornøyd!

Lenke til kommentar

Ashley Cole er langt fra verdens beste back. Spesielt defensivt. PLs beste back Leighton Baines har gjort Valencia anonym de siste 2 sesongene.

Denne påstanden er så latterlig at den nesten ikke er verdt å svare på engang. Valencia spilte ÉN dårlig kamp på disse to åra mot Everton (og for å være ærlig var hele laget rævva den kampen), var skadd en og spilte to kamper der han er med på å avgjøre matchene med assists/mål.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...