Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Chelsea

Manchester United - Chelsea  

91 stemmer

1. 1. Hvem vinner kampen?

• Manchester United
      53
    • Chelsea FC
      24
    • Uavgjort
      14
  2. 2. Hvem tror du vinner Premier League?

• Manchester United
      74
    • Chelsea FC
      17
  3. 3. Hvem håper du vinner Premier League?

• Manchester United
      61
    • Chelsea FC
      30

Anbefalte innlegg

Jubler ikke for gull heeelt enda, men vi er faen så nærme nå. Ett poeng på to kamper mot "bunnlag" burde være en grei affære. Håper vi får poenget vi trenger mot Blackburn. Gutta spilte bra i dag, Park og Giggs er av de beste i dag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er så vanvittig deilig! Vi slepper oss litt for lavt i perioda før Chelsea scorar, men løftar oss etterpå og burde vunne med både 3 og 4, for vi brenner nokre fantastiske mogelegheiter på slutten. Webb prøvar så godt han kan å skape spenning i kampen, men sjølv ikkje statistikken hans om å ikkje dømme straffe mot Chelsea kunne stoppe United i dag. Fantastiske scener etter kampen, med fantastisk glede frå manager, trenarar, støtteapparatet, spelarane og supporterane på tribuna.

Vi skal ha eit poeng til, helst mot Blackburn i neste kamp. Det går an å søle det vekk, men det skal noko til.

Ein fantastisk dag til tross for at det blir noko unødvendig spanande på slutten. Resultatet er akkurat det det skal vere og med eit poeng så er United seriemeistrar for 19. gong!

Lenke til kommentar

NUMMER 19 !!!!!!!!!!!!!!!! Gråt når dommeren blåste av, så er følelsesmessig ferdig, Skjelver på hånda i skrivende stund, så unnskyld mine skrivefeil!

For det første 2-1 flatterer Chelsea, vi burde scort minst 4. For det andre FUCK OFF FA! Snytt for to stonewall pens og hvor innihælvette mange dives slipper A.Cole unna med? Dytter på Valencia hele tida, men hiver seg som ei hore så fort vår man er i nærheten. Vi har slått Chelsea og vi har pissa på FA som gjorde hva de kunne for å dra spenning inn i dette.

Nei fyttifaen, dette hadde jeg ikke trodd før sesongen eller halvveis. Kun Ferguson kan vinne ligaen med årets United, kun Ferguson. Jævla syke mannen, få opp en statue med engang Gill, ikke noe vits å vente til han gir seg.

Gratulerer folkens, dette klarer vi! JADA!!!

Lenke til kommentar

Fulgte med på iphone. Skalv så mye på hendene at jeg ikke greide å holde mobilen stille mens jeg ventet på oppdateringer. Det var helt grusomt. Tiden etter reduseringen gikk så sent.

men tør ikke å ta tittlen for gitt enda, men dæven vi er nærme

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Vi er så nærme nå. Tenkte jeg skulle vente med vinen til ligagullet var sikret, men jeg har flere flasker så det blir vel et par glass i kveld. Og Park? Jadda, kjøpte han kun for å selge drakter i Asia vett, haha. Faen så god han var i dag. Og Giggs da, jeeezez for en fyr.

Lenke til kommentar

VANNVITTIG deilig! For en dag....

Gikk rett på mølla og kjørte på hardeste økta på uker. Gikk aldri tom :D

Så deilig!!!

Alle får 10 av meg idag, MotM: Ji Sung Park! FOR EN SPILLER!

MoFO kanskje. Men langt fra MotM! Det er Rooney for min del. Kanskje Anton.|

Lenke til kommentar

VANNVITTIG deilig! For en dag....

Gikk rett på mølla og kjørte på hardeste økta på uker. Gikk aldri tom :D

Så deilig!!!

Alle får 10 av meg idag, MotM: Ji Sung Park! FOR EN SPILLER!

MoFO kanskje. Men langt fra MotM! Det er Rooney for min del. Kanskje Anton.|

Føler jeg har rimelig grei kontroll på forskjellige fotballuttrykk, men hva er MoFO?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...