toreae Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen allesammens! Det som førte til at vi feirer dagen, er til fordel for oss alle. Om vi vil innrømme det eller ikke. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Som trådstarter så fint sier det: Gratulerer med dagen alle sosialister. Arbeiderne får finne seg en annen dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Fikk du det inntrykket ved å lese første post. Jeg merker meg dog at Siv Jensen i posisjon ikke vil markere dagen slik hun pleier. Lenke til kommentar
xyzxyz Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Dessverre er det røde flagg å se i dagens 1. mai tog også. Jeg tillater meg derfor å linke til en tråd jeg startet for en tid tiden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1566877 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Gratulerer med dagen alle virkelige, skap sosialister og sosialdemokrater. Skal vi ta med sosialliberalistene i Venstre? Gratulerer med dagen alle sosialister, fra Rødt til DLF. Hva med anarkister og anarko kapitalister? Jeg vet at der var noe venstre anarkister som vel lå ganske nær sosialistene eller tar jeg feil? Var for eksempel Andre Bjerke en venstre anarkist? De fleste anarkister er også sosialister, så de må vi vel også inkludere. Den lille gruppen som ikke har en eneste sosialistisk tanke i seg, kan man vel ignorere idag. Ha en fin vårdag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå