Makri Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Har et lite problem jeg ikke skjønner bæret av. Har flere spill som jeg spilte tidligere på min Xbox Arcade med et lite minnekort i. Bl.a. Gears of War og Oblivion. Nå en stund etterpå har jeg vært innom to harddisker og ny konsoll. Et problem som imidlertidig oppstod da jeg brukte harddisk for første gang var at selv om jeg har alt bortsett fra to achievements på oblivion, står det at jeg bare har omtrent halvparten på spilloversikten. Men hvis jeg trykker på spillet for å ta achievementene i nærmere øyensyn, da er alle bortsett fra to der, men det er som om de ikke teller. Det er det samme med Assassin's Creed 1 også. Har visstnok 50 gamerscore fra det spillet, men jeg mangler egentlig bare en achievement. Noen som vet hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
Long Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Noen ganger føkker gamerscore seg opp rett og slett. Har hendt det samme med meg 1-2 ganger. Du trenger bare å koble til Xbox Live først med kontoen din, bare i tilfelle du har noen achievements som ikke har oppdatert seg til Xbox Live-serverne mens du spilte offline. Så logger du av kontoen din, trykker på Xbox-knappen i midten av kontrollen, trykker på "Recover Gamertag". Putt inn nødvendig info og vent. Det skal ha fiksa seg da. Et annet problem kan være at du har fått mange achievements mens du har vært offline, så brukt Recover Gamertag. Du har da liksom ikke synkronisert de achievementsene du fikk offline opp mot servene slik at de ble oppdatert. Endret 1. mai 2011 av Long Lenke til kommentar
Makri Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Ok, skal prøve det, tusen takk på forhånd uansett så håper jeg det funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå