Irminsûl Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg har knapt brukt en norsk søkemotor siden slutten av nittitallet, så jeg er dårlig oppdatert på den fronten. Hvilken er best mener dere? Hvilken er mest populær? Og nei, google.no teller ikke som en norsk søkemotor. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kvasir. (Finnes det fortsatt andre?) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Kvasir. (Finnes det fortsatt andre?) Tror ABCSøk enda ekisterer å den VAR værtfall bra Den var blitt powerd by googel -.- Endret 1. mai 2011 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Kvasir har vel også innhold fra Google, hvis ikke hadde den vel vært helt ubrukelig i og med jeg til dags dato stort sett bare finner irrelevant søppel på andre søketjenester. Men hva er du ute etter med og ønske en norsk tjeneste? Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tja, som nevnt er jo Kvasir "konge". Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Det finnes vel ingen norske tjenester etter at sesam la ned og kvasier gikk over til Google... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå