Doderlein Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hei! Jeg har nettopp gått til anskaffelse av en ny PC (Packard Bell iXtreme) og jeg har problemer med internett. Problemet er at jeg ikke finner noe internett når jeg søker på Pc'en. Jeg har Windows 7. Edit: Jeg har en USB med nettverksinstillinger. Endret 1. mai 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Ser du noen nettverk i det hele tatt? Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, ingen nettverk. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Da må du sjekke om du har installert donglen og lagt inn riktig driver. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Hva er det? Og hvordan gjør man det? Endret 3. mai 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Jeg glemte å skrive at jeg allerede har prøvd pcen hos en venn av meg, og internettet deres funka, men mitt fungerer ikke. Internett funker på de andre pc'ene mine. Endret 3. mai 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 OK, det kan være så enkelt som at routeren din sender på kanal 12 eller 13. Logg deg inn på routeren og prøv å sett den på en kanal mellom 1 og 11. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Hvordan gjør jeg dett da? Jeg er ganske ny på det her fordi det ikke er jeg som har pleid å gjøre dette. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 http://192.168.0.1 username: admin password: 1234 Gå inn på advanced, wireless og endre kanal. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Det funker ikke. Jeg har prøvd det mange ganger. Jeg kommer ikke inn på den adressen. Passordet og brukernavnet funker ikke. Edit: Det funker nå. Skal prøve å skifte kanal. Endret 3. mai 2011 av Doderlein Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Nei, jeg fikk det ikke til Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du må huske på å lagre etter du har endret kanal. Slå gjerne av og på routeren etterpå og logg inn på nytt. Sjekk så at kanalen er den du satte den til. Fungerer det ikke etter du har byttet kanal, så kan det være problemer med dårlig dekning av trådløsnett. Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Det funker ikke. Men jeg tror ikke det er dårlig dekning da jeg sitter ved siden av pc'en jeg har problemer med nå. Når jeg feilsøker så står det at jeg må plugge inn en ethernet kabel. Må jeg det når jeg har trådløst internett? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Du må ikke bruke begge deler. Men for å programmere routeren, så må du selvsagt ha kontakt med den først. ^^ Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg fant ut at jeg har glemt å innstallere driver Jeg har rotet bord cden, så jeg lurer på om det går an å få tak i driveren uten å måtte kjøpe ny router? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Det går fint an å laste ned driver for donglen din fra produsent. Endret 4. mai 2011 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Hvor finner jeg dette da? Jeg har sett på Jensen Scandinavia sine hjemmesider. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Det er ingen som er synske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå