iChristian Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 I og med at gutten er den eldste synes jeg det er greit. Hvorfor i huleste spiller det noen rolle da? Så fremt de er på samme mentale modenhetsnivå... Jeg synes for min del at 4 års aldersforskjell er mye når det er under 20, men jeg er nå litt overrasket over meg selv som nå fant meg kjæreste født i 90 mens jeg er født i 85. Men det er nå, hvor vi er 25/20 og ikke 20/15. Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Du er født på feil plass, hvis det der blir sett på som ett jævla stort problem, jeg ble selv sammen med en jente på 14, når jeg var 20 år, stefaren til hun var ikke glad for å si det sånn, men vi ga ikke opp, dem kunne ikke gjøre noe, for jeg var kommet for å bli, ikke lenge etter så for jeg på besøk til henne. Beviser jo at du ikke har sjanse hos jenter på lik alder. Patetisk. En jente på 14 er mye enklere å påvirke enn eldre jenter og ofte er de ikke så bevisste på ting. Du bør kjøpe en enveis flybillett til Saudi-Arabia, du passer svært godt der. I den urbaniserte verdenen som du lever i er det kanskje sånn. Tydelig at du har blitt ødelagt av det der bullshitet man får servert, noen folk klarer jo ikke å tenke selv lenger. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Det er ikke pga den urbaniserte verden vi lever i nå at en jente på 14 er mer påvirkelige enn en jente på 16, 18, 20 eller 22... Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Jenter her hvor jeg bor virker mye smartere enn jenter i større plasser, altså i byene, det er altså noe jeg selv har merket. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 Antagelig har det mest med utvalget av hvem du har pratet med og hva slags verdier du har i forhold til hva du bedømmer som smarthet, osv osv. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 De jentene som ikke blir påvirket så mye av populæritet og status. altså de som er mest i tettbygde strøker hvor alle kjenner alle å alle er venner, er som regel mer moden en de som bor midt i oslo og snakker pakkis norsk no offence mot utlendinger men slik er det 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har ikke peiling på, fordi ingen av de utlendingene jeg gikk på skole med snakket pakkis-norsk, ei heller noen av de norske jeg kjenner... 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Jeg har ikke peiling på, fordi ingen av de utlendingene jeg gikk på skole med snakket pakkis-norsk, ei heller noen av de norske jeg kjenner... Godt mulig for at dem er da mere modne og skjønner at det ikke er vits og gjøre seg til, og leke kul med og snakke pakkis-norsk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Eller at bare har møtt totalt feil mennesker og trekker konklusjoner om bymennesker uten egentlig å kjenne dem? 2 Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Det burde jo gå greit. Selv om mange er litt umodne så trenger ikke hun være det. ikke sånn at alle er samme ulla og alle er umodne. Jeg er også 91-modell og støtter denne her. Prøv å se, du merker jo fort om det klaffer i praten eller ei. Endret 12. juli 2011 av Krokanrull Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Ingen her som har vurdert at ts kanskje er umoden og det er jenta som er "moden" ? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Eller at bare har møtt totalt feil mennesker og trekker konklusjoner om bymennesker uten egentlig å kjenne dem? hvis du sikter til meg her så kan jeg fortelle deg at jeg bor rett utenfor oslo og kjenner mange som snakker slikt, så da mener jeg at jeg kan trekke konklusjoner utifra min erfaring med slike mennesker... Lenke til kommentar
FredTrump Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Eller at bare har møtt totalt feil mennesker og trekker konklusjoner om bymennesker uten egentlig å kjenne dem? hvis du sikter til meg her så kan jeg fortelle deg at jeg bor rett utenfor oslo og kjenner mange som snakker slikt, så da mener jeg at jeg kan trekke konklusjoner utifra min erfaring med slike mennesker... Ja,men språket avhenger av hvor man er geografisk,tilhørighet og status. Så ja det dette er individuelt også. Manglerud aksent f.eks lever videre blant både innvandrere og nordmenn, selv om kebabnorsk er med i bildet. Igjen så er det individuelt,i tillegg til at det avhenger av visse faktorer. Prøv å ikke generalisere alle nå. Det er ikke bra for deg for da ender med å være bitter og sur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå