D-a-r-k Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hallo til alle forum brukere, jeg er ny på dette forumet. Det jeg lurer på er om noen har noen råd til hvordan jeg kan skaffe meg venner. Jeg er en 17 år gammel gutt, som bor i midt-norge. Det som er problemet mitt er at jeg er altfor beskjeden, jeg sier nesten ingenting til andre mennesker. Jeg har tidligere hatt venner, å da er jeg ikke ett gram beskjeden. Men når jeg begynte på vgs i fjor, så sa jeg ingenting, unntatt ja og nei. Og da skjønner jeg at folk blir lei å ikke gidder å henge med meg. Men det er bare slik jeg er i starten, jeg prøver å gjøre noe med det, men det er ikke lett. For jeg vil egentlig bli venner med de fleste på min egen alder. Litt av grunnen til at jeg ikke fikk kontakt med de andre elevene var fordi jeg ikke kjente noen der. De andre i klassen kjente hverandre, så da sluttet jeg på skolen. Men det suger å være venneløs. De forrige vennene jeg hadde, brukte meg bare som en reserve venn når det passet dem selv. Håper noen har noen råd til at hva jeg kan prøve å gjøre. EDIT: Ble skrevet ganske fort, så beklager hvis det er litt uforståelig setninger. Hilsen en gutt på 17. Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hallo til alle forum brukere, jeg er ny på dette forumet. Det jeg lurer på er om noen har noen råd til hvordan jeg kan skaffe meg venner. Jeg er en 17 år gammel gutt, som bor i midt-norge. Det som er problemet mitt er at jeg er altfor beskjeden, jeg sier nesten ingenting til andre mennesker. Jeg har tidligere hatt venner, å da er jeg ikke ett gram beskjeden. Men når jeg begynte på vgs i fjor, så sa jeg ingenting, unntatt ja og nei. Og da skjønner jeg at folk blir lei å ikke gidder å henge med meg. Men det er bare slik jeg er i starten, jeg prøver å gjøre noe med det, men det er ikke lett. For jeg vil egentlig bli venner med de fleste på min egen alder. Litt av grunnen til at jeg ikke fikk kontakt med de andre elevene var fordi jeg ikke kjente noen der. De andre i klassen kjente hverandre, så da sluttet jeg på skolen. Men det suger å være venneløs. De forrige vennene jeg hadde, brukte meg bare som en reserve venn når det passet dem selv. Håper noen har noen råd til at hva jeg kan prøve å gjøre. EDIT: Ble skrevet ganske fort, så beklager hvis det er litt uforståelig setninger. Hilsen en gutt på 17. Du kan jo legge inn ordet "kanskje" i vokabularet! Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Denne tråden hører vel heller hjemme i Samliv og relasjoner, antar du vil få litt bedre respons der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå