Mappo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei der! Tenkte jeg skulle skaffe meg windows 7, så jeg kjøpte og lastet ned fra internet. Instalerte windows 7 og blablabla, men da jeg kom til der hvor jeg skal sette inn CD-keyen fikk jeg et facepalm moment: Jeg hadde glemt å skrive ned nøkkelen... Heldigvis går det ann å hoppe over, men nå som jeg har funnet fram nøkkelen aner jeg ikke hvordan jeg skal plotte den inn i systemet! Er det noen som veit? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Nederst der kan du taste det inn Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Høyreklikk på min datamaskin, velg egenskaper. Nederst der kan du taste det inn Tusen takk! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ikke bli skuffet om du en dag får melding om at du kjører piratutgave av Windows da, om du ikke kjøpte den direkte fra Microsoft. De fleste (vel alle) andre steder selger falske kopier av Windows 7, når det kommer til nedlastning. Kun Microsoft som selger digitale kopier. Men er du heldig fungerer nøkkelen noen måneder i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå