KanyeEast Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei, jeg så netopp på Kanye West sin nye musikk video "Monster" hvor jeg la merke til at han hadde fått seg en såkalt "Grill" til de nedre tennene sine, jeg syntes dette så veldig kult ut og etter som jeg er en stor Kanye fan tenkte jeg meg at dette skulle jeg også få meg, jeg har vært å lest litt rund omkring og jeg har funnet noen artikler på nett hvor det står at det er skadelig for tennene å ha "grill", stemmer dette? Jeg lurte også på hvor man kan få kjøpt Grill? Og ca. hvor mye koster dette? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger , Kanye East Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kan jo hende over lenger bruk at du det funker som tannregulering Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Det er vel som en regulering, så tror ikke det er skadelig. Men kan hende noen av "stoffene" i metallet kan være skadelig. Det jeg vet er at slike grills koster noe helt vilt mye. De fleste rappere har jo både gull og smaragder i disse grills'ene. Så på videoen selv, og det ser ut som noe veldig dyrt EDIT: Lurer på om det kan være Swarovski krystaller Kanye har. Endret 1. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Finnes en ting som er styggere enn en svart person med Grills, og det er en hvit person med det. Just sayin' Endret 1. mai 2011 av Mchansern 9 Lenke til kommentar
KanyeEast Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Har funnet en internett side som selger Grills av fake gull og med krystaller istedet for ekte diamanter, og her koster en grill rundt 200kr pluss frakt (kommer fra Amerika) http://www.thugfashion.com/ProductDetail.cfm?Brand_ID=20&Group_ID=209&Product_ID=5225 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå