Efreet Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Her. Skriv pÅ ein Mobil med overivrig autokorektur. Min datamaskin ser det ut som om skjerMen er gaåen. Når den booter saå lagar den alle lydar og eg kan logga inn og alt. men skjermen er svart. Både laptop skjerm ogg når den er kopla til tven med via. Har fungertt slik veldig lenge. Kva in Kan ha skjedd over natta? Can skjermkortet ha gått? Det ser berrre ut som gpu harr gått eller noko, korleis kan eg skjekka set? Er ein ifl90+ Takkar for all help Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Kopla med vga. Skjermen er svart alltid, login, inne og boot. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hørtes litt kjipt ut det, men prøv den siden her http://www.ehow.com/how_4560492_fix-laptop-black-screen.html, ser ut som om den metoden virker for noen men ikke alle, men er verdt å prøve. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for tipset. Prøvde det no, men det fungerte desverre ikkje nokre andre slike lure tips? Begynner å lura på om det er hardwarefeil. Kan det vg vera ram, ev. Anna eg kan sjekka utan å senda inn.? Vil eg fortsatt få den reparert eller liknande om det er frå 07 .? Med bootar, eg kan logga inn, den bare ikkje visar noko bilete, verdens.ved bort eller tilkopla ekstern eining. Lenke til kommentar
The_shooter Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Synd at det ikke hjalp :/, men ser ut som om du har "skjermkortproblemet" som flere bærbare pcer har. Det som skjer at GPU brikken mister kontakten med socketen ved at en eller flere pinner har løsna. Hvis du har garanti kan du sende den på rep, men er ikke sikker på om reklamasjon dekker det. Men her har du noe annet du kan prøve hvis du ikke hvis du tør da (www.youtube.com/watch?v=bnkQNmKauEc), Men jeg ville nok først sjekket garanti/reklamasjon. Endret 2. mai 2011 av The_shooter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå