torbjornen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hei! Eg tykkjer det er litt for mykje "host, host" når det gjeld internett på One Call abonnementet mitt. Sidan Tele2 Sheriff no vert ganske likt One Call Faktura lurer eg på om nokon har erfaring med Tele2 og internettilgang, og om den er brukande. Lurer forresten på om det er nokon som kjem på nett med One Call i dag. Mvh. Torbjornen Endret 1. mai 2011 av torbjornen Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 One Call = Telenor sin dekning, i tillegg til at dem har Mobile Norway, men vil kunne påstå det er både bra og stabilt om man har satt telefonen til å kun velge Telenor. Ser ut til at det er problemer med deler av dekningen til Telenor: Driftsmeldinger START: 31.03.2011 12:07 TJENESTEKONSEKVENS: Tjenesten(e) har redusert kapasitet Gjelder: GSM, GSM Core (N), gsm, Interaktiv Kundeservice, Mobil Pakkedata (N), Mobil Tale, Mobilaksess, MVNO-NetworkNorway, Nordic Connect Mobile, Prepaid Telenor, Proff SMB kø, Proffnett, Tvillingkort, UMTS, UMTS Core (N) STATUS: Feilretting pågår. ÅRSAK: Utstyrsfeil Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Har aldri hatt noen problemer med Internettilgang på mitt OneCall abonnement. Endret 4. mai 2011 av Sveen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå