anaconda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hei Fredag på jobb fikk jeg veldig vondt i en fot. Til slutt klarte jeg ikke å stå mer, og måtte sette meg. Jeg jobber i en butikk, og står veldig mye. Jeg er mye plaget med dette på jobb, og bytter derfor mellom mange forskjellige sko. Jeg bruker sko fra Ecco, Adidas, Nike, Reebok. Jeg har også prøvd slike helsesko av merket Earth. De var ikke gode å bruke på jobb. Fredag hadde jeg på New Balance sko. Disse har jeg ikke brukt så veldig mye, bare noen få ganger på jobb. Men har aldri fått så vondt før. Sist gang jeg hadde de på meg på jobb, tenkte jeg dette er da veldig gode sko. Jeg har enda vondt i foten, når jeg står. Når jeg sitter eller går kjenner ikke så mye. Det ble bedre på fredag ettermiddag når jeg kom hjem og fikk av meg skoene. Men hadde vondt igjen lørdag morgen når jeg sto opp. Har nå hatt fri i helga, men skal på jobb igjen i morgen og gruer meg veldig, da jeg er redd dette skal forverre seg etter en dag i sko. Tåler jeg ikke New Balance skoene? Som sagt har jeg brukt de før uten å fått så vondt. Kan jeg gå til legen å få noen spesialsko til bruk på jobb når jeg er så mye plaget? Dette med å bytte sko så ofte er blitt svært dyrt. Skoene jeg bruker koster vel rundt 1000 kr for et par. Kan det eventuelt andre årsaker til at jeg får vondt? Plagene kommer som sagt på jobb. Får ikke vondt av å gå tur ute. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ha dere ikke en matte å stå på for å forhindre slike smeter/skader? Eller krakker for å avlaste beina. Arbeidsplassen er pliktet til å sørge for dette. De hadde det i butikken jeg jobbet. Personlig ville jeg tatt tur til legen, så får du eventuelt noen dager sykmelding. Mulig jobben vil ta det mer seriøst da. Endret 1. mai 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det en jobb hvor du står bak kassen hele dagen? F.eks bensinstasjon eller klesbutikk? Spør de om de kan kjøpe inn en sånn svart gummimatte, det har vi hatt på de tidligere jobbene mine. Det hjelper veldig Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Slik matte har vi ikke nei. Men det høres interesant ut. Har jo hørt om andre butikker som har det. Jeg får vondt når jeg står mye bak kassa. Skal høre med sjefen om dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå