Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hadde komf i går så nå har jeg fått en del penger, så tenkte jeg skulle kjøpe en spille data.

Den må være stasjonær og den må kunne kjøre de fleste spill. Trenger også en god skjerm.

Kan ikke så mye om data og sånne ting så har ikke lyst til å bygge en selv.

når det kommer til pris kan jeg gå til 10-15 tusen.

takk på forhånd :D :D :D :D

Endret av el3ment3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du kjøper et GTX 560 Ti nå, kan du oppgradere om et år til samme prisen og få mye bedre ytelse. Det er lurere enn å kjøpe det kraftigste du kan nå, og få det kraftig parkert i strømfobruk og ytelse om et halvt år eller noe slikt.

det gir vell mening

Lenke til kommentar

Anbefaler deg ikke å kjøpe ferdigbygd PC fra et merke om du har spilling in mind. Du får ekstremt mye mer for pengene om du kjøper ferdigbygget fra komplett.no eller om du bygger selv. I mine øyne er kan ingen HP, compaq eller asus-stasjonær en PC på noen som helst måte måles som en gamer pc.

En mulighet er jo å kjøpe brukt fra for eksempel finn.no eller bruktmarked.no, så får du bra ytelse til en billigere penge, og du slipper å sette det sammen selv. Husk å sammenligne prisen på pcen med ny pris. PCens pris bør være UNDER 50% av orginalpris.

Lenke til kommentar

Den er ikke dum den. Prosessoren kan også klokkes ganske langt hvis denne skulle bli for svak.

En tanke hadde kanskje vært å endret skjermkortet til Gtx560 for ca 470kr mer, men da bør du antageligvis opp et hakk på strømforsyningen i tillegg.

Oppsettet vil uansett dra det meste av spill som det er.

Lenke til kommentar

glømte å nevne at han på expert er en venn av pappa, så tror ikke han vill "rundlure" meg. vet også at han spiller ganske mye, men ut i fra det jeg har lest om den du foreslo høres det ut som du har rett her

Lenke til kommentar

Hei.

Har selv 3stk av den skjermen som Sindre94 over her linket i eyeinfinity.

Meget behagelig å se på og funker bedre en mine gamle 22" Samsung LCDer med TN paneler i spill.

Lykke til med valget

mvh

tetro

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...