Takkformeg Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Ah.. Det kikka jeg ikke på.. Trodde alle swiftene hadde 4WD.. Jai beklage Lenke til kommentar
masterboy Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Mammaer liker generelt sett ikke å skru. Ser ikke for meg noen personbil med 4x4 for mindre enn 100k hvor skruing ikke ligger forholdvis nært i tid. Tror det er bedre å gå i banken å be om litt finansiering. Da kan en f.eks. kjøpe en helt ny Fiat Panda 4x4. Den er billig, ny, og har garanti! Framkommeligheten er det ingen ting å si på! Antar at forbruket er lavt! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Dumt den skulle være så drivstoff gjerrig, ellers ville jeg sagt Subaru Forester 2.0T 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Er bare å glemme subaru hvis man skal ha drivstoffgjerrig bil. Muttern hadde en 1,6 men den var det så lite futt i at man måtte altfor langt ned i gir, og opp i turtall i bakkene for å holde farta at forbruket var vel på 0,8. Jeg kjører en 2 liter impreza og den ligger på rett rundt 1 liter på mila. I vognkortet står det 0,96.. Boxermotorer bruker mye, så det ville jeg utelukket om man var ute etter gjerrig bil. De har ikke mye kraft på lavt turtall Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Med turbo vil vel forbruket gå ned litt? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Nei. En jeg kjenner har wrx. Den gjør også en liter på mila. Turbo er mer hester som blir mer å mate.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sjekk ut Honda CR-V Norge: https://www.facebook.com/hondacrvnorge Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. september 2013 Del Skrevet 15. september 2013 Sjekk ut Honda CR-V Norge: https://www.facebook.com/hondacrvnorge Gratulerer, du har gjenopplivet en over 2 år gammel tråd 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå