pavllion Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Hei jeg har bygget min egen pc i begynelsen av mars... Nå har jeg plutselig merket at pcen begynner å lage en knitre lyd. Uansett hvor du er på maskinen feks. spill, internett, dokumenter... Dette er veldig irriternde Når jeg ser på oppgavebehandling så har jo jeg 8gb ram, men det står bare 2 ledig (ram), som er forferdelig lite.. Skal jeg kjøre en memtest? Endret 1. mai 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ikke noe problem med ledig RAM. 2 GB ledig er mye (jeg har 50 MB). Det er jo ingen vits i å ha noe ledig, minne er der for å brukes. Den knitrelyden, hvor kommer den fra? Du får bruke ørene og lokalisere den til et visst område. Lenke til kommentar
pavllion Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Ikke noe problem med ledig RAM. 2 GB ledig er mye (jeg har 50 MB). Det er jo ingen vits i å ha noe ledig, minne er der for å brukes. Den knitrelyden, hvor kommer den fra? Du får bruke ørene og lokalisere den til et visst område. JEg er veldig usikker akkurat hvor den lyden kommer fra, men det ser ut som det er SSD eller den på 1tb. Endret 1. mai 2011 av pavllion Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 SSD lager ikke lyd, overhodet. Vanlige disker lager lyd, det er helt normalt. Kan godt oppfattes som 'knitring'. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå