horsegirl Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 trenger litt hjelp jeg. jeg har prøvd og trykke shift + control + c , men det funker ikke får ikke opp den ruta man skriver pengekodene i, og lurte på om det er en anna måte og få den opp på? Eller fikse det. er på the sims 2 orginal. Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Morn du! Et lite spørsmål... Du har ikke tilfeldigvis en HP-data? Det er et kjent problem at HP har et program som bruker nettopp den snarveien. Etter det jeg har hørt, skal det derimot være mulig å åpne cheat-feltet hvis du holder inne Windows-knappen også. Så altså: Ctrl + Shift + Win + c. Det skal visstnok fungere Si i fra om det fungerer! Ellers så får vi se om jeg kan finne en annen løsning. Endret 1. mai 2011 av KindX 1 Lenke til kommentar
horsegirl Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Morn du! Et lite spørsmål... Du har ikke tilfeldigvis en HP-data? Det er et kjent problem at HP har et program som bruker nettopp den snarveien. Etter det jeg har hørt, skal det derimot være mulig å åpne cheat-feltet hvis du holder inne Windows-knappen også. Så altså: Ctrl + Shift + Win + c. Det skal visstnok fungere Si i fra om det fungerer! Ellers så får vi se om jeg kan finne en annen løsning. Tusen takk. skal prøve nå ! Lenke til kommentar
horsegirl Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Morn du! Et lite spørsmål... Du har ikke tilfeldigvis en HP-data? Det er et kjent problem at HP har et program som bruker nettopp den snarveien. Etter det jeg har hørt, skal det derimot være mulig å åpne cheat-feltet hvis du holder inne Windows-knappen også. Så altså: Ctrl + Shift + Win + c. Det skal visstnok fungere Si i fra om det fungerer! Ellers så får vi se om jeg kan finne en annen løsning. Tusen takk. skal prøve nå ! TUUUUUUUUSEN TAKK! funket !! <3 :-D Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Hehe, godt å høre! Det var selvsagt bare hyggelig. Du får kose deg med din massive mengde simelioner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå