Beinet1 Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Nå sitter jeg her.........har netopp lagd meg den digg lasagnen med mmasse hvitløk, noe jeg synes jeg fortjener etter en knallhard uke på jobb og alt for lite søvn(fordi jeg har nerdet hele natten).kaffihar jeg også hatt og 2 glass vin. problemet er at jeg har blitt FULL på de to glassa. Har det egentlig ganske morsomt her :) men nok om det. fikk bare lyst å skrive noe. *skål* HW-dudes! Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Enda en tråd i fylla? Skru av pc'en og gå ut på byen kamerat! Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 full på 2 glass vin?? du må så absolutt gå ut mer LOL Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 sitter å fyller alene? Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 da jeg var 5 år så drakk jeg et helt glass vin, ble ikke akkurat på virket av det da... såå.. 2 glass.. hehe hvor mye må du drikke før du må pumpes???.. har du noen gang prøv? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Missunner han eg. Tenkt å være så heldig og bli full på bare 2 glass? UTROLIG billigt og du slipper å drage med deg poser med alkohol når du skal på fest? :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 samme tenkte jeg, Snow Dog...hehe billig i drift iallefall... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juli 2003 Del Skrevet 25. juli 2003 Btw Skål beinet1 og alle andre som måtte ha det gøyt med alkohol i blodet. :smile: Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Missunner han eg. Tenkt å være så heldig og bli full på bare 2 glass? UTROLIG billigt og du slipper å drage med deg poser med alkohol når du skal på fest? :wink: Det er eneste fordelen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå