Gå til innhold

Osmoregulering


Bonnskij

Anbefalte innlegg

God morgon. Eg held på å skrive ein rapport vedrørande osmoregulering og (av mangel på det norske ordet) osmoconforming, i to forskjellige artar. Den eine er ei vinkekrabbe, medan den andre er eit tilfeldig dyr frå phylum Sipuncula, som eg ikkje aner kva er. Uansett, så står eg fast i diskusjonsbiten. Når kroppsveska til vinkekrabba har specific gravity omtrent likt vatnet den lever i, når sjøvatnet er utvatna til ein konsentrasjon mellom 1/4 og 1/8 (specific gravity: 1.001-1.004) Når då konsentrasjonen av sjøvatn blir auka til 1/2 (specific gravity, rundt 1.008) auker specific gravity på kroppsveska til vinkekrabba til rundt 1.035, kor den forblir, sjølv ved ein auke i sjøvatnkonsentrasjonen til 1 og 1/4.

Vinkekrabba er altså ein osmoregulator, men indikerer resultata at den er ein effektiv hyporegulator eller ein effektiv hyperregulator?

 

Beklager rotete forklaring, men eg håper det er nokon som kan hjelpe meg å kome fram til svaret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fann ut av det. Den blir altså ein hyperregulator over 1/2 konsentrasjon av sjøvatn. Men nytt spørsmål. Nokon som aner korleis eg kan få tak i meir informasjon vedrørande phylum sipuncula? (Og gjerne kva den har med osmokonforming å gjere) Det er altså ein peanut worm... Eit lite dyr som knapt har blitt via ein kort paragraf i zoologi bibelen min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...