Gå til innhold

Cowon? mp3 spillere i den øvre lyd klassen

Anbefalte innlegg

Ipoden er sliten og kommer snart til å "dø" for å si det sånn, ipod har jo veldig middelmådig lyd, så mens jeg er i gang med å invistere i noen gode hodetelefoner/propper har jeg lyst på noe mer en middelmådig å plugge dem inn i. Så... gjort litt research og cowon har jo fått god omtalte på lyden, bryr meg egentlig ikke om noe mer en at den har bra lyd. Er mac bruker så det må også tas hensyn ti.

Så hvis noen har noen komentarer til cowon eller vil gi noen forslag til andre mp3 spillere så ville det vært fint. Her er litt mer "info" :

Trenger en mp3 spiller med rimelig god kapasitet, hadde jo classic 160gb men klarte ikke å fylle, må ha plass til i underkant av 1000 cder (ca40gb) + LITT video, så tenkte 64gb er passe omtrent.

Jeg trener ikke mye, og hvis jeg gjør det så hører jeg ikke på musikk, så det trengs ikke å tas hensyn til.

Kan tenke meg en ganske stor og god skjerm, ser en del på musikk videoer, mest AVI.

Avhengig av god bateri tid blir mye musikk i forbinnelse med skole og reise osv.

Det spiller ingen rolle om det er touch eller ikke!

Trenger ikke radio, dermed ikke sakt at jeg ikke vil ha det, men det er ikke ett must.

Hadde vært greit med en som kunne surfe på nettet i liten grad, men derfor greit med en mp3 som kan zoome lett.

Trenger en mp3 med god EQ, er litt sær på hvordan jeg vil ha ting, så en god, brukervenlig og med en del å velge i hadde vært fint.

Hører mest på klassisk, både orkester, solister med orkester osv. så en mp3 som får fram de forskjellige instrumentene uten at noen overdøver noen andre mer en det som er meningen trenger jeg, da kommer også en god EQ inn i bildet.

Håper infoen hjalp litt, takk for alle svar og hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...