Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Finnmark Gathering - datatreff i Finnmark

Anbefalte innlegg

Finnmark Gathering (FG) er et datatreff der likesinnet ungdom møtes for å ha det moro med det de liker best. En samling av fremtidens teknologi- og IT-ansatte! FG’11 arrangeres i Alta tidsrommet 2. - 5. juni 2011. Av, og for ungdom. Nå er det lenge siden sist det har blitt arrangert et større datatreff i Alta, så etterspørselen for et slikt treff blant unge er høy.

Underveis vil det foregå premierte konkurranser i forskjellige dataspill, både på individuelt- og lagnivå. En konkurranse for programutviklere er også under planlegging.Vi arrangerer også en premiert talentkonkurranse for unge sceneutøvere.

Foreløbig program:

Torsdag 2. juni

19:00 Dørene Åpnes

Kurs: LAN-kurs for foreldre

Compo: Påmelding

Fredag 3. juni

Kurs: Kurs for fremtidige LAN-arrangører

Compo: Innledende runder

Scene: Innslag av lokale artister

Lørdag 4. juni

Compo: Sluttspill og finaler

Scene: Talentkonkurranse

Søndag 5. juni

12:00 Dørene stenges

Frivillige kan hjelpe med opprydding etter kl. 12.

Om noen skulle ønske mer informasjon er dette stedet dere finner det: http://www.lavvu.net/

Dere må gjerne komme med spørsmålet angående treffet :)

Endret av tkhr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er veldig intrissert i hvordan dere gjennomfører LAN-kurs for foreldre og kurs for framtidige LAN-arrangører. Er det mulig å få noen plan over hva dere går igjennom og hvordan dere organiserer de tingene?

Hei, og beklager for sent svar :)

Hva vi lærer bort kommer til å være litt avhengig av hva kursdeltakerne ønsker å gjennomgå, men antageligvis handler det mest om det tekniske rundt treffet (nettverk, strøm, feilsøking og klassiske tabber kanskje). Vi har med oss veldig fagkyndige folk som kan sette opp leksjoner om dette stoffet ganske raskt; derfor er jeg ikke sikker på om de har noen konkrete planer per dags dato. Om jeg får tilgang til noe skal jeg sende de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...