eirik845 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hei tenkte snart å kjøpe en ny android telefon, da min se x10 mini pro ikke gidder å lade. blir ikke SE neste gang får å si det sånn.. men hva jeg skal kjøpe vet jeg ikke. behandler ikke telefona særlig bra. hvertfall ikke nå da de detter ut av lomma når jeg sitter i rullestolen.. derfor sett på motorola defy. men den kjører jo ikke nyeste versjon av android. alltid likt htc men er det noen robuste htc telefoner? veit ikke hvor mye penger jeg skal bruke men de dyreste over 4 tusen er uaktuelt. hva er og anbefale? ZTE Blade da? den er billig.. men vil ha en telefon som helst holder mere enn en dag. mini pro. holder ikke en dag engang. hvertfall ikke vis man skal høre litt på musikk..eller bruke telefon. Endret 30. april 2011 av eirik845 Lenke til kommentar
bushwacker Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg vil anbefale HTC Desire S. En robust mobil med unibody i aluminium. En forbedring av HTC Desire, som ble årets mobil i 2010. Leveres med android 2.3 gingerbread. Mister du mobilen ofte ut av lomma, vil jeg anbefale å samtidig skaffe deg et silikon-cover for ekstra beskyttelse. Eventuelt kan jo gå for HTC Desire som ligger på rundt 2500 kr. Ønsker du en billigere mobil, er Huawei U8800 er godt kjøp i forhold til pris, i tillegg til ZTE Blade som du nevner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå