Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen så kvalmt å se på! Man Utd spiller ikke fotball og er bak ball med 11 mann og spiller kynisk og kjedelig. Uff og uff. I tillegg bruker de kjipe kvalme triks. Kan ikke skjønne at folk heier på et lag som handser hver bidige kamp og slipper unna med. Den systematiske dommerhetsen fra Ferguson er helt forferdelig, og man skjønner jo at han må være en kjip type. Så har vi Rooney som er oppi Foy hele matchen, og overbeviser han om å stå i veien for pasningene til Arsenal og ødelegge angrepene! GET IN FA, hjelper Man Utd til seriegull. Glad jeg ikke holder med en sånn møkkaklubb.

 

Håper folk ser at innlegget er sterkt overdrevet for å få fram et poeng. Morsom kamp so far, overgår El Clasico lett faktisk. Får satse på noe magi på slutten her også, fra Van Persie eller Berbatov.

 

Jeg tok den ikke før jeg leste Jotuns innlegg :p

Lenke til kommentar

Fy faen så kvalmt å se på! Man Utd spiller ikke fotball og er bak ball med 11 mann og spiller kynisk og kjedelig. Uff og uff. I tillegg bruker de kjipe kvalme triks. Kan ikke skjønne at folk heier på et lag som handser hver bidige kamp og slipper unna med. Den systematiske dommerhetsen fra Ferguson er helt forferdelig, og man skjønner jo at han må være en kjip type. Så har vi Rooney som er oppi Foy hele matchen, og overbeviser han om å stå i veien for pasningene til Arsenal og ødelegge angrepene! GET IN FA, hjelper Man Utd til seriegull. Glad jeg ikke holder med en sånn møkkaklubb.

 

Håper folk ser at innlegget er sterkt overdrevet for å få fram et poeng. Morsom kamp so far, overgår El Clasico lett faktisk. Får satse på noe magi på slutten her også, fra Van Persie eller Berbatov.

 

Du ser helt åpenbart aldri på engelsk fotball

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Viljehands er utvisning" - fotballeksperten Lundekvam viser igjen at han er en idiot. Det er rødt fordi han frarøver Rvp en målsjanse, ikke grunnet handsen. Viljehands er gult og har alltid vært det.

 

Hvor er forresten midtbanen vår? Vi blir pisset på av tenåringer. Anderson har det i kjeften, ikke i bena. Btw, dere snakker om bortdømt, skal prise dere lykkelig for at Foy ikke gir Song det røde. Sinnsvakt taklingforsøk. Så ta det med i beregningen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Btw, dere snakker om bortdømt, skal prise dere lykkelig for at Foy ikke gir Song det røde. Sinnsvakt taklingforsøk. Så ta det med i beregningen.

Nå driter du deg ut. Det er jo Arsenal som får fordel av det, og situasjonen bør derfor forbigås i stillhet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du ser helt åpenbart aldri på engelsk fotball

Tåler du ikke kritikk av eget lag eller? Prøver å vri kritikken unna med en gang. Jeg er så fotballinteressert at det renner ut av øra på meg. Forøvrig gidder jeg ikke å kommentere hvor mye jeg ser av engelsk fotball, så det får du gjette deg fram til selv.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...