Mchansern Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Noen som sa noe om videodømming ellernoe? 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Garantert en gigantisk konspirasjon satt i spill av FA. Eller bare ræva dommer? 1 Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Kjedelig at slikt skjer, men det er vel litt av sjarmen til fotball. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Garantert en gigantisk konspirasjon satt i spill av FA. Eller bare ræva dommer? Fikk du med deg noe her på forumet i går? 3 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 2010/2011-sesongens skandale: Dommerne. 1 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Guds hånd Satans hånd vil noen hevde 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vidics hånd! Yeah! Van persie skal ha gult kort for dommer protest mener eg. Dårlig av dommeren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Garantert en gigantisk konspirasjon satt i spill av FA. Eller bare ræva dommer? Fikk du med deg noe her på forumet i går? Nei, var ute. Har det skjedd no? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Håpløst av Vidic. Han hadde også en klarering som fort kunne blitt en Arsenal-assist. For en gangs skyld har vi flaks med dommeren. Det har ikke skjedd ofte de siste årene, men det av og til må det jo skje. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Videodømming. Nuff said 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 United spiller på bortebane, just sayin'. Kampen på OT var ikke så veldig ulik i de første 20 min... just sayin` *Damn you Vidic Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vidics hånd! Yeah! Van persie skal ha gult kort for dommer protest mener eg. Dårlig av dommeren. Rødt i så fall da. Han burde hatt gult for å avslutte når han stod i offside i stad. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Linjemannen SKAL se det der tydelig. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Endelig får hyklerne noe å gå etter United for. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vidics hånd! Yeah! Van persie skal ha gult kort for dommer protest mener eg. Dårlig av dommeren. Rødt i så fall da. Han burde hatt gult for å avslutte når han stod i offside i stad. Sant. Glemte den. Skandale! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vidics hånd! Yeah! Van persie skal ha gult kort for dommer protest mener eg. Dårlig av dommeren. Og Vidic skal ha rødt, og vi skal ha straffe? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nei, var ute. Har det skjedd no? Masse hyling om at det var en konspirasjon satt ut av FA for at Man Utd ikke skal vinne ligaen. Og, for orden skyld, er velo bare to stk som mente det. Resten mente vel at det var like mongo som resten av oss. Er dog morsomt. Konspirasjonsteorier er fantastisk herlig. Selv slike små. 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Synd Rooney ikke sparket hardere der.... 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vidics hånd! Yeah! Van persie skal ha gult kort for dommer protest mener eg. Dårlig av dommeren. Og Vidic skal ha rødt, og vi skal ha straffe? Du er helt ute å kjører.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå