Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Faen som Nani strutter med rumpa når han løper med ball. Ser ut som en struts. 2 Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Det var da frispark til Wilshere, din jævla sølvrev. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Irriterer meg at Wenger gjør det samme gang på gang mot United. Man vinner ikke kampen ved å få spillerne i gode posisjoner og ha mye ballbesittelse når man ikke får et mål (eller faktisk skyter i det hele tatt). Nå er det bare et spørsmål om tid før United scorer mtp. at de er langt langt giftigere enn oss på de sjansene de får. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Relevant? Like relevant som svaret ditt. Minner meg om Solbakken i sine tider, bare at han var verre. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Relevant? Like relevant som svaret ditt. Minner meg om Solbakken i sine tider, bare at han var verre. Som man roper i skogen får man svar. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Som man roper i skogen får man svar. Ser ingen skog. United bør begynne å roe ned og spille ball nå. 2 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 United spiller på bortebane, just sayin'. United knuste nettopp Schalke borte. Burde ha vunnet tosifret i den kampen. Må jeg virkelig spesifisere at det er i Premier League for at du skal skjønne det? Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Tenk om United skulle miste gullet. Lenke til kommentar
Populært innlegg Vestaa Skrevet 1. mai 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. 12 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) KONSPIRASJON KONSPIRASJON!!! Endret 1. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Haha. Morsomt å høre hvordan "FA dømmer United fra gullet". For et patetisk utsagn når man ser hva som nettopp skjedde. 7 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Stakkars deg da, vi har en til gode fra igår Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Hvorfor er jeg ikke overrasket? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Jeg og, jeg spyr også av uvant kost. 4 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Vi er heldige som slipper straffe i mot, og rødt på Vida. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Latterlig gjort av Vidic... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 United og dommerhjelp. Fy faen, jeg spyr. Garantert en gigantisk konspirasjon satt i spill av FA. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå