Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrejesus for en kamp. Jeg kom ti minutter for sent til jobb og måtte unnskylde meg for en gretten sjef, men det var verdt det. Ramsey var STOR i dag. Håper nesten at Cesc er skadet neste kamp også, for det selv om han har begynt å finne formen i det siste, er det utvilsomt Rambo som er vår fremtidige playmaker.

 

Ah, det er så ubeskrivelig digg å endelig slå Manchester-cuntsene. Evra kan ta seg en bolle. Men against babies? Jeg vil heller si talent against pensjonister.

 

I dag er det deilig å være gooner!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Ah, det er så ubeskrivelig digg å endelig slå Manchester-cuntsene. Evra kan ta seg en bolle. Men against babies? Jeg vil heller si talent against pensjonister.

 

 

Rart det blir dårlig stemning i kamptrådene.... :dontgetit:

 

Det er ikke rart det blir dårlig stemning når du ber folk henge seg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Ingenting er som når dere nå begynner som Liverpool-supportere der man går fra jubel om troféer til jubel over resultat i enkeltkamper.

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Ingenting er som når dere nå begynner som Liverpool-supportere der man går fra jubel om troféer til jubel over resultat i enkeltkamper.

 

That's just pity.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Ingenting er som når dere nå begynner som Liverpool-supportere der man går fra jubel om troféer til jubel over resultat i enkeltkamper.

Ja tenk og juble når man slår serielederne i et hatoppgjør. Men ser at du ble provosert av innlegget mitt. Det var litt under pari skal jeg innrømmet.

Lenke til kommentar

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Ingenting er som når dere nå begynner som Liverpool-supportere der man går fra jubel om troféer til jubel over resultat i enkeltkamper.

Ja tenk og juble når man slår serielederne i et hatoppgjør. Men ser at du ble provosert av innlegget mitt. Det var litt under pari skal jeg innrømmet.

hatoppgjør? Really?

Lenke til kommentar

hatoppgjør? Really?

Det er vel viden kjent? Vieira vs Keane, Keown vs van Nistlerooy, Wenger vs Ferguson, det gode vs det onde osv. For meg er det i hvert fall et hatoppgjør. Jeg hater ingen andre lag like mye som jeg hater United, selv om jeg har stor respekt for dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Så jævlig deilig å slå dette møkkalaget av noen gamlinger !!! Har heller aldri vært borti en mer bortsjemt gjeng av typen supporten! Herlig å få satt dem på plass!

Ingenting er som når dere nå begynner som Liverpool-supportere der man går fra jubel om troféer til jubel over resultat i enkeltkamper.

Ja tenk og juble når man slår serielederne i et hatoppgjør. Men ser at du ble provosert av innlegget mitt. Det var litt under pari skal jeg innrømmet.

hatoppgjør? Really?

Gidd og kveruler..

 

Spurs og United er lagene jeg hater mest i ligaen så hvorfor ikke ? Du kan jo selvfølig føle det annerledes da.

Lenke til kommentar

Var kanskje et hatoppgjør når Vieira og Henry fortsatt var i klubben. Deres egne meninger teller ikke, kampen kan ikke defineres som et hatoppgjør når det knapt har vært tenning på nesten et tiår. Det eneste som kan minne om det de siste årene har vært prepubertal pizzakasting.

Lenke til kommentar

Har du sett aviser i forkant av kampene mot City og Liverpool? DET er hatoppgjør, dette var et oppgjør mellom, for året, rivaler.

 

At Fanskaren deres hater United, vel velkommen i klubben, dere og hele England. Vi vet det er cupfinale når vi kommer til byen, men for oss er det bare en vanskelig bortekamp mot en rival.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...