Gå til innhold

Kamptråd: Arsenal - Manchester United 1/5-2011


Martindani

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nani er giftig på direkte frispark. 100 på rad nå uten scoring. Minst.

 

 

 

Grattis. Dommerhjelp som bare satan. Avgjørende igjen faen. Avgjørende for Chelsea i går. Avgjørende i forrige kamp United hadde mot Chelsea i PL. Blir gal hvis Chelsea vinner i år.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ferguson med ny ynkelig taktikk på bortebane. Hvorfor får Hernandez 70min når han ikke klarer å sparke på en ball?

 

Gleder meg allerede til neste sesong, forhåpentligvis er store utskiftninger på gang etter det. Andre omgang beviser bare at vi kan så jævlig mye bedre om vi vil, men med en slik defensiv tankegang? Seier for fotballen, selv om Arsenal er et mediocre fotballag, Det gjør det bare enda verre. Tap mot alle topplagene på bortebane i år, da fortjener du ei heller å vinne titler.

 

Patetitisk fra et som vanlig grått å kjedelig United. Får som fortjent.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Begge straffesituasjonene er ekstremt klare. Alle som har litt peiling ser det.

 

Jasså ja?

Jepp. SOLEKLAR. SOLEKLAR til Owen også. Song skal ut og Vidic skal ut. Jeg har null tro på usansynlige konspirasjoner, men jeg får nesten litt forståelse for de som tror at FA står bak det her. Jeg tror ikke det selv, ikke litt en gang. Men det er helt latterlig hvor mye hjelp Chelsea har fått de siste 2 årene i PL i forhold til oss. Direkte avgjørende i fjor. Kan fort avgjøre til de sin fordel i år. Bittert.

Lenke til kommentar

Brenn.

 

Deilig at manu taper til tross for den vanlige dommerhjelpen.

 

Der var du også ja, kommet frem fra steinen din?

 

Du kan faktisk ikke benekte at det. Kun Manchester United fans som ikke syntes det (har jeg inntrykk av). Jeg liker de som et lag, men Sir Alex og dommere har jeg lite til overs for. Han kommer sikkert til å whine litt i media nå snart :p

Lenke til kommentar

Begge straffesituasjonene er ekstremt klare. Alle som har litt peiling ser det.

 

Jasså ja?

Jepp. SOLEKLAR. SOLEKLAR til Owen også. Song skal ut og Vidic skal ut. Jeg har null tro på usansynlige konspirasjoner, men jeg får nesten litt forståelse for de som tror at FA står bak det her. Jeg tror ikke det selv, ikke litt en gang. Men det er helt latterlig hvor mye hjelp Chelsea har fått de siste 2 årene i PL i forhold til oss. Direkte avgjørende i fjor. Kan fort avgjøre til de sin fordel i år. Bittert.

 

Owen-situasjonen er klar (han hadde vel forresten ikke kommet på om Vidic hadde blitt sendt av banen), men den før, det hadde vært et jævla billig straffespark gitt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Vi fortjener ikke en drit. Straffe til Owen, men det gir jeg faen i. Arsenal vinner fortjent, trøkker til i dueller og vil ha sin bortkasta seier.

 

Jeg er så pisslei av spillet vi bedriver for tiden. Slå langt i bakrom på Hernandez? Om det er fremtiden så kan den kysse meg i ræva.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det verste er jo at du faktisk tror det du skriver også, helt vanvittig påstand. Jeg har ikke noe spesielt imot noe lag, men dere manu fans er unike, helt fantastiske briller :!:

 

Gøy med litt spenning, så kan manu sette chelsea på plass en gang for alle. Det må da være den optimale måten å vinne ligaen på ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...