Martindani Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Arsenal - Manchester United Tv2 PL1 1/5-2011 kl. 1505 @ Emirates. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 VDS Rafael - Smalling - Vida - Evra Valencia - Carrick - Anderson - Park Rooney - Berba Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 Tipper på denne lagoppstillingen: Wojciech Szczesny Bacary Sagna - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri En seier hadde smakt ufattelig godt, men jeg kan si meg fornøyd med uavgjort her. Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 30. april 2011 Rapporter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Carrick - Park Valencia - Rooney - Nani Hernandez Hernandez er i best form nå, dessverre for Berbatov og bør foretrekkes. Rooney har fungert veldig godt som hengende spiss i de siste kampene, og han kan jobbe defensivt samtidig som Hernandez truer bakrommet som Arsenal forsvaret kommer til å slite med. Arsenal kommer til å ligge høyt og presse, og da er kontringer med Rooney og Hernandez foretrekket bedre enn Rooney og Berbatov. Endret 30. april 2011 av Simenrf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Kan umulig se for meg hjemmeseier i denne kampen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Bombesikker på at Nani starter, og er glad for 1p (eller mer). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Uavgjort er gull ja. Bare de ikke taper så er mye gjort. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Grugleder meg skikkelig til kamp, tipper det blir en tett og nervepirrende affære. Arsenal har ingenting å spille for, men det er nok da de spiller best. Tipper på følgende lag. VDS Rafael Rio Vidic Evra Nani Carrick Anderson Park Rooney Berbatov Giggs skal hvile, Scholes har karantene og Fletcher er ikke fit, så den sentrale midtbanen gir seg nesten av seg selv. Det usikre for meg er høyreving og den ene spissplassen. Nani spiller tradisjonelt alltid bra mot Arsenal, så jeg tipper han kommer til å starte. Vi trenger løpskapasiteten til Park til å ta ut Fabregas/Wilshere, så jeg tipper han også kommer til å starte. Nå har SAF pratet endel om Berbatov i pressen denne uka, så jeg har en følelse at han kommer til å starte også. Men, jeg kan godt se for meg at vi kan komme til å spille noe som det her: Valencia Carrick Anderson Nani Park Rooney Blir også litt spennende med høyrebacken. Fabio har fått spille endel i det siste og har spilt veldig bra, spørsmålet er jo om han får spille pga. av Rafael ikke er 100% eller om han faktisk har prestert bedre på trening. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Make or brake time. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Borteseier er sikre penger på oddsen i dag! 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Borteseier er sikre penger på oddsen i dag! Lol? Vi har liksom vunnet FEM av 17 bortekamper denne sesongen. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Arsenal hjemme er ikke som andre bortekamper. Uansett, jeg har tidligere uttalt at jeg har ett mål igjen for serien. Og det er å slå United. Kom igjen, for pokker! PS: Har en følelse om at Vermaelen kommer til å være tilstede. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Borteseier er sikre penger på oddsen i dag! Lol? Vi har liksom vunnet FEM av 17 bortekamper denne sesongen. Husk hvem dere spiller mot. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Denne kampen er vinn eller forsvinn for Chelsea, ubeskrivelig viktig med en Arsenal seier. Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 ... Giggs skal hvile, Scholes har karantene og Fletcher er ikke fit, så den sentrale midtbanen gir seg nesten av seg selv. ... Dersom det er noe i ryktene om Giggs, så er det vel tvilsomt om han spiller flere kamper denne sesongen?? Har vel nok å ta seg av på hjemmefronten kanskje?? Får håpe at United viser hvorfor de er verdig vinnere i dag!! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Drømte om denne kampen i går. Vet ikke om jeg er sanndrømt, men her er i hvert fall laget vi startet med: Szczesny Sagna - Broren min - En fra jobben - Clichy Cesc - Song - Wilshere Walcott - Bendtner - Rosicky Stopperparet fungerte overraskende bra. Endret 1. mai 2011 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Hjemmeseier er utelukket slik vi spiller nå. Blir i beste fall uavgjort her. 1-1. Rvp, Rooney. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 1. matchball, og sannsynligvis eneste matchball hvor dommeren ikke vil gjøre alt i sin makt for å ødelegge for oss. Jeg tror vi tar dette 2-1 (United vinner 2-1, that is) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Jepp. Skal vi gjøre det må vi gjøre det i dag. Vi blir sansynligvis bortdømt hjemme mot Chelsea. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2011 Må si meg enig med Game som uttalte seg tidligere i år om disse oppgjørene. Hvor har det blitt av rivaliseringen? En gang i tiden var disse kampene "the match". Hvor blir det av ordkrigene, og intensiteten i kampene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå