mbskywalker Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 t610 er mye stiligere i virkligheten enn på bilder.. Lenke til kommentar
bert Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 Hei Vel, har ikke holdt den i hånda, men har sett den i butikker osv... Liker den ikke.. Altfor firkanta, og ikke pen... Men, for de som liker den, så er den et godt valg Lenke til kommentar
Gulliksen Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 t610 er mye stiligere i virkligheten enn på bilder.. Helt enig ! Det tar bare litt tid å venne seg til det retro designet til SE. Syntes det er et mye fetere design enn f.eks det plastikk prega designet til Nokia. Lenke til kommentar
mckvakk Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Altfor firkanta og da vil du heller ha 6610 eller 6100? de er nå like ille spør du meg Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 er en ting å se t610 , er en annen ting å få den i handa. den er akkurat perfekt i vekt, og både området rundt tastene og baklokket er i aliminium, noe som gir en ganske spesiell feel greit nok, sjermen er ikke så god i direkte dagslys, og av en eller annen merkelig grunn vil den ikke vise vedlegg til eposter (selv om det virker som om den laster dem ned!)... for å si det slik så gir t610 meg samme feel som en god dress ikke skrikende etter oppmerksomhet men vil uansett bli lagt merke til Lenke til kommentar
Richie Skrevet 27. juli 2003 Del Skrevet 27. juli 2003 Selv liker jg utseende på T610. Og jeg har hørt ganske manges meninger om den. Utseende blir enten elsket eller hatet. Smaken er som baken: delt Lenke til kommentar
Greenleaf Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Synes du t610 er stygg... Jeg hadde valgt den men...... Lenke til kommentar
bert Skrevet 6. august 2003 Forfatter Del Skrevet 6. august 2003 Hei Ja, jeg syns fortsatt T610 er stygg. Har nå holdt den i hånda men ikke lenge... Den er veldig god å holde i, og fine menyer osv, men liker ikke designet. Dessuten trenger jeg ikke kamera, og syns dermed den er litt for dyr i forhold til hva jeg vil betale. Har dermed bestemt meg for å kjøpe en SE T68i Takk for alle inspill Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 bare hyggelig, alle har firheten til å velge t68i er jo pr def t610 uten kamera da, skulle bare ønske t610 hadde alle blinkeeffektene til senterkanppen på t68i... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå