QuickForceHD Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) LAN - PC Litt off-topic: Beklager for skrivefeil, beit nettopp nagla på en fing, og den er f'cked nå, så det er ikke lett å skrive : OK! Drømmer meg som ofte bort, og kom på dette: Beste LAN - PC til 26000 Jeg kom fram til at en LAN - PC skal ha et tøft utseende, god lyd, lett å ta med, ikke bråkete som f***, god nok prosessor til videoredigering (6 kjerner da) og en (om ikke flere) gode skjermkort *KRAV* 6-kjerner Utseende Godt lydkort Bevegelighet (?) Ikke bråkete Godt skjermkort Mus Skjerm Tastatur Operativsystem Rask oppstart (SSD) MITT FORSLAG (Fra Dustinhome) ASUS GEFORCE GTX 560 TI DCII 1GB PCI-E DVI/HDMI INTEL CORE I7 970 3.2GHZ 12MB S-1366 CORSAIR 6GB DDR3 INTEL I7 DOMINATOR GT 2000MHZ CL8 (3X2GB) ASUS RAMPAGE III EXTREME X58 S-1366 ATX OCZ MODXSTREAM PRO 700 WATT PSU ACE RUBBER FRAME FOR POWER SUPPLY COOLER MASTER MIDITOWER STORM SCOUT ATX BLACK CORSAIR H50 LIQUID COOLING Creative Sound Blaster X-Fi Titanium Fatal1ty Champion Series - lydkort ZALMAN ZM MFC1 Plus - systemviftehastighetskontroller PLEXTOR BLU-RAY 12X BD-R/RE SATA RETAIL BLACK EIZO FORIS FS2331 23" WIDE TFT BLACK OCZ VERTEX 3 MAX IOPS 2.5" 120GB SSD SATA/600 MLC (2 STK) SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB (2 STK) DELTACO RAM FOR 2.5# HDD I 3.5# PLATS (2 STK) TRITTON AXPRO 5.1 HEADSET MICROSOFT WINDOWS 7 PROFESSIONAL 64-BIT ENG DVD#OEM STEELSERIES WOW: CATACLYSM MMO GAMING MOUSE MICROSOFT SIDEWINDER X4 KEYBOARD USB Samlet sum: 25628 kr (Sorry hvis dette er helt rævva, er litt trøtt og kjeder meg som f ) Endret 30. april 2011 av QuickForceHD Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Blu-ray er unødvendig Rubber frame mounts for PSU er unødvendig i7-970 for LAN? Skal du omkode video samtidig som du spiller COD? Viftekontroll er dust for LAN Enorme mengder lagringsplass av typen SSD skjønner jeg ikke hva du skal noe med. Like greit å kjøre OS på SSD og spill på HDD, du må jo likevel vente på de andre for å laste inn. Sleng på et par 2TB-disker for å få med deg litt saker da Windows 7 Professional? Hvorfor ikke Home Premium? Og 600W holder i massevis for det oppsettet du har lista... Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Uhm - Jeg drømte meg liksom litt bort Prøv å lage noe lignende du da (Er BARE for fun) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå