AnnetteM Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes jeg så noe på en vegg i et smug i Stavanger som var veldig likt det nederste der.. Det stemmer det Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ute og testet macroverdenen for første gang i dag. Spennende, men dammit, det er ikke lett Kameraet sto på stativ og blitsen var av kameraet, med en liten softbox på. Gleder meg til å prøve ut mer utover sommeren! IMG_7461.jpg by Petter Brenni, on Flickr IMG_7611-Edit.jpg by Petter Brenni, on Flickr IMG_7431-Edit-2.jpg by Petter Brenni, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes jeg så noe på en vegg i et smug i Stavanger som var veldig likt det nederste der.. Det stemmer det Du gjør i hvertfall ikke skam på motivet. Meget dyktigt dokumentert og presentert! +1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg og en kompis tok en liten tur ut på Torås Fort. En plass jeg vil tilbake til når skyene dekker sola... Dakota in the air Måtte selvfølgelig prøve det der dramatiske jalla filteret en gang til. Tatt med Olympus XZ-1 Endret 8. mai 2011 av Kenta F1.8 4 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ett bilde til fra konfirmasjonen. Redigert i hui og hast.. 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ute og testet macroverdenen for første gang i dag. Dårlig gjort å fortelle at det der var resultatet fra første tur med makro... nydelig utført var det. Hvis den grønne der var brun på oversiden av vingene, så var det en Grønnvinge, Callophrys rubi, kanskje :o) Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ute og testet macroverdenen for første gang i dag. Spennende, men dammit, det er ikke lett Kameraet sto på stativ og blitsen var av kameraet, med en liten softbox på. Gleder meg til å prøve ut mer utover sommeren! Ikke lett nei, men veldig god start! =) Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Blondine med røde lepper og hatt. Bare jeg som ser det? Hehe, nei jeg ser ikke det. Men i ettertid så jeg at "skallet" ligner på ett selhode med svart nese og røde øyne =). Endret 8. mai 2011 av Samegerilja Lenke til kommentar
Kakemann Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Tatt under årets Photowalk i Bergen 7. mai Vi ble oppfordret til å prøve å se ting på en ny måte - og unngå "postkortmotivene". 1/100s @ f/4.0, 35mm ISO 100 Flickr 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) edit: oops, hadde ikke scrolla Endret 8. mai 2011 av Bjørnli Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 blomstring by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Dakota in the air Den fløy over Fredrikstad også: (Men jeg fikk ikke noe bra bilde av den ...) Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Dakota in the air Den fløy over Fredrikstad også: (Men jeg fikk ikke noe bra bilde av den ...) Jeg var heldig med plassen, bare synd at det gikk litt tid før jeg tenkte på å få skytterstilling greia med i bildet. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Jeg var heldig med plassen, bare synd at det gikk litt tid før jeg tenkte på å få skytterstilling greia med i bildet. Jeg hørte dem lenge men tenkte ikke over at det kunne være et motiv før det var for sent ... Men jeg fikk noen andre bilder fra Fredrikstad som er severdige: Gangbro og dyre leiligheter: Stille flyter - en trestokk: Tørst tux: Idyll: Båtliv: 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Jeg har også "kost" meg i helgen MIn helgekos Årsaken til helgekosen var at denne rakkeren ikke leverte bensin. Utfallet ble et knust/brent stempel. For de som lurer så skal et pent brukt stempel se slikt ut Endret 8. mai 2011 av Nautica Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2011 Utfallet ble et knust/brent stempel. Au! Det så dyrt ut. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 ok siste av de teite blomstene og så en stein Da får det holde for i dag blomstring 3 by josteinsen, on Flickr stein 2 by josteinsen, on Flickr Lenke til kommentar
Breni Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Ute og testet macroverdenen for første gang i dag. Dårlig gjort å fortelle at det der var resultatet fra første tur med makro... nydelig utført var det. Hvis den grønne der var brun på oversiden av vingene, så var det en Grønnvinge, Callophrys rubi, kanskje :o) Oi, takk! Har veldig lite peil på insekter osv, så takk for informasjon. skal lese meg litt opp så jeg forhåpentligvis kan litt mer om skapningene jeg skal ta bilde av fremover Ute og testet macroverdenen for første gang i dag..... Ikke lett nei, men veldig god start! =) Takk for det Slet med å holde blitzen i god posisjon samtidig som å ta bilde, men det krever nok bare mer trening. Setter pris på tilbakemeldingene! gir meg motivasjon til videre jobbing. Endret 8. mai 2011 av Breni Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mye vår blomster her nå, hiver meg på jeg også. Du har et gravitasjonsfeltretningsproblem hos deg Men bortsett fra det så var det et trivelig vårbilde He he bildet står faktisk riktig vei og er tatt helt vannrett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå