Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - Mai 2011

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg får vel også legge ut noe. Tok en runde med kameraet i dag, altså en runde rundt huset.

Så to mus, tok bilde av begge. Kan jo selvfølgelig være den samme musa da.. det vet jeg jo ingenting om. Men det er mye mus her nå.

Her er en på vei opp av hullet sitt.

Og her er en som tusla rundt.

Lenke til kommentar

Ouch.. Er rusten på seascapes nå, men her er et bilde som jeg tok på sola i går. Det får lov til å passere nåløyet..

post-43539-0-09905900-1304705641_thumb.jpg

De der steinene har jeg duppet rundt utallige ganger på surfebrett vinterstid! Flott bilde. Hvor lang lukkertid brukte du?

Takker! 1 minutt og 20 sek.. Men havet ville ikke bli fløyelsflatt..

Ett fra dagens konfirmasjon. Bildet er tatt på farten. Har kun brukt reflektor til lys. Både hår og reflektor flagret ukontrollert i vinden, men synes det ble et ok bilde læll..

post-43539-0-99847300-1304803201_thumb.jpg

Endret av KSolfjeld
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Noen bilder av min siste kjærlighet :love:

Hvor mange klokker har du egentlig? :) Hva om du tar bilde av alle samlet? Hadde isåfall vært et ordentlig skue! ;)

Lenke til kommentar

Noen bilder av min siste kjærlighet :love:

Hvor mange klokker har du egentlig? :) Hva om du tar bilde av alle samlet? Hadde isåfall vært et ordentlig skue! ;)

Jeg har ikke så mange klokker, men har hatt en god del oppigjennom åra. Når en jobber som lagermedarbeider med et flott huslån begrenser det seg egentlig ganske greit hvor mange dyre klokker en kan ha til enhver tid :wallbash:

Som regel må en eller to selges for å få kjøpt noe nytt :(

Lenke til kommentar

Portrettserie av Charlotte Svee Hestness, Frøken Norge-kandidat 2011 :)

5698483773_ec8d96cea4_b.jpg

5698484431_3a7a8756e3_b.jpg

5698484221_b9c0fd5ca8_b.jpg

5699055320_2f6cc09fed_b.jpg

Jeg har holdt meg på f/10 og 1/125 @ISO200 ca hele veien, bortsett fra det portrettet på hvit bakgrunn, der var jeg nede på f/6.3. Brukte 35mm f/2.0 og 70-200 f/2.8 om hverandre, man ser kanskje hva som er skutt med hva :)

Edit: Exif

Endret av Bjørn Christiansen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...