josteinsen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 litt snacks espresso & vanilla icecream by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Her er noen fra idag formiddag. Det nyinnkjøpte Olympus XZ-1 ble selvfølgelig brukt 2 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Gyldentsnitt, B&W, Dodge&burn. Rene Ansel Adams jo. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Mai_11 by MadNoggie, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg får vel også legge ut noe. Tok en runde med kameraet i dag, altså en runde rundt huset. Så to mus, tok bilde av begge. Kan jo selvfølgelig være den samme musa da.. det vet jeg jo ingenting om. Men det er mye mus her nå. Her er en på vei opp av hullet sitt. Og her er en som tusla rundt. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Nok en blomst, som tyder på at det nærmer seg sommer Taraxacum officinale - Løvetann by kaffekoppen, on Flickr Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Ouch.. Er rusten på seascapes nå, men her er et bilde som jeg tok på sola i går. Det får lov til å passere nåløyet.. De der steinene har jeg duppet rundt utallige ganger på surfebrett vinterstid! Flott bilde. Hvor lang lukkertid brukte du? Takker! 1 minutt og 20 sek.. Men havet ville ikke bli fløyelsflatt.. Ett fra dagens konfirmasjon. Bildet er tatt på farten. Har kun brukt reflektor til lys. Både hår og reflektor flagret ukontrollert i vinden, men synes det ble et ok bilde læll.. Endret 7. mai 2011 av KSolfjeld 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Mer Oslo by night 4 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Mer Oslo by night ... Flotte serier, både denne og den forrige! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Mallorcansk bie opptatt med en mallorcansk Tiriltunge Bee Busy with Birdsfoot trefoil by s_evenseth, on Flickr 1 Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mye vår blomster her nå, hiver meg på jeg også. Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen bilder av min siste kjærlighet Omega Seamaster on Nato by Dime a dozen, on Flickr Lume dot by Dime a dozen, on Flickr Helium Valve by Dime a dozen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen bilder av min siste kjærlighet Hvor mange klokker har du egentlig? Hva om du tar bilde av alle samlet? Hadde isåfall vært et ordentlig skue! Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Noen bilder av min siste kjærlighet Hvor mange klokker har du egentlig? Hva om du tar bilde av alle samlet? Hadde isåfall vært et ordentlig skue! Jeg har ikke så mange klokker, men har hatt en god del oppigjennom åra. Når en jobber som lagermedarbeider med et flott huslån begrenser det seg egentlig ganske greit hvor mange dyre klokker en kan ha til enhver tid Som regel må en eller to selges for å få kjøpt noe nytt Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Mye vår blomster her nå, hiver meg på jeg også. Du har et gravitasjonsfeltretningsproblem hos deg Men bortsett fra det så var det et trivelig vårbilde Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva med å alliere deg med en urmaker, Bullit? Klokker i haugevis. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Breaking out by simen_ellingsen, on Flickr Blondine med røde lepper og hatt. Bare jeg som ser det? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Oslo by night ... Ikke bare likt utsnitt, så godt som identisk. Godt bevis på at 17mm på to gangeren er ekvivalent til 35mm på FX EDIT: Funker ikke spoiler tagen lengre? Endret 8. mai 2011 av fcuk_IT Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Portrettserie av Charlotte Svee Hestness, Frøken Norge-kandidat 2011 Jeg har holdt meg på f/10 og 1/125 @ISO200 ca hele veien, bortsett fra det portrettet på hvit bakgrunn, der var jeg nede på f/6.3. Brukte 35mm f/2.0 og 70-200 f/2.8 om hverandre, man ser kanskje hva som er skutt med hva Edit: Exif Endret 8. mai 2011 av Bjørn Christiansen 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå