GCardinal Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ... Glad dagens klasserom holder en litt annen standard enn dette. Classroom by Petter Brenni, on Flickr Magisk location! Digger det rommet. Hvor er bildene tatt?.. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sto opp grytidlig i dag, og fikk ekstremt lyst til å fotografere nøtter Her er litt av resultatet: We are all different by Petter Brenni, on Flickr Dark side of the nut by Petter Brenni, on Flickr Fine nøtter. Takk for det ... Glad dagens klasserom holder en litt annen standard enn dette. Classroom by Petter Brenni, on Flickr Magisk location! Digger det rommet. Hvor er bildene tatt?.. Det er på A-bygget på Lier mentalsykehus Kjempefint å ta bilder der, men nå sist jeg var der sto det vakter og passet på...De har nylig gjerdet inn hele området på nytt for å unngå at folk går inn. Meget flott location, men dessverre så altfor mange som misbruker stedet Lenke til kommentar
Gapatrosten Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Vårklar brygge på vei til Flødevika Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 ... Glad dagens klasserom holder en litt annen standard enn dette. Classroom by Petter Brenni, on Flickr Magisk location! Digger det rommet. Hvor er bildene tatt?.. Det er på A-bygget på Lier mentalsykehus Kjempefint å ta bilder der, men nå sist jeg var der sto det vakter og passet på...De har nylig gjerdet inn hele området på nytt for å unngå at folk går inn. Meget flott location, men dessverre så altfor mange som misbruker stedet Ohh har hørt og stedet. Flott var det! Men kanskje det er mulig å søke om tilsettelse til å være der?.. Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Ohh har hørt og stedet. Flott var det! Men kanskje det er mulig å søke om tilsettelse til å være der?.. Har hørt om utallige personer som har søkt, men vet kun om en som har fått det. Men med så høy kvalitet på bildene som det du har, er det godt mulig du får skaffet tillatelse Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Tenkte jeg endelig skulle ta et bilde fra Rødsfjellet i Halden. 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 *legge i mine innlegg* 3 Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Blomster i hagen... Fine farger! Et par turer i skogen i påska: Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Var litt i hagen i dag og prøvde litt makro/nærfoto: Råttent løv fra i fjor: Endret 4. mai 2011 av Sjulimann 1 Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Et par turer i skogen i påska: Still Water Nice! Sjalu på stille vann også, aldri det her ;< Var litt i hagen i dag og prøvde litt makro/nærfoto: Maur makro Sweet! Hva er bakgrunnen for noe? :o Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) En liten serie av en Parsons kameleon (Calumma parsonii) som skyter og spiser ett pinnedyr. Irriterer meg grønn omtrent 8 ganger til dagen at jeg ikke fikk med hele halen til kameleonen på bilde nr. 2 Endret 4. mai 2011 av ThorEH 2 Lenke til kommentar
Inc Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oversize by Inc aka Foto22, on Flickr 3 Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Sweet! Hva er bakgrunnen for noe? :o Det er faktisk mønsteret til et liggeunderlag Endret 4. mai 2011 av Sjulimann Lenke til kommentar
ehauger Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Var på en liten elvevandring i dag (Svartdalen): _MG_7697-Edit by azathosk, on Flickr _MG_7709 by azathosk, on Flickr _MG_7679 by azathosk, on Flickr _MG_7692 by azathosk, on Flickr Lenke til kommentar
Breni Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Oversize by Inc aka Foto22, on Flickr Flott bilde Inc! Hvordan har du lyssatt dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå