k-h-s Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Et bilde jeg tok til aprilfesten, men ikke fått sett på før i dag. Ble da noe brukbart av dette. Er min fars gamle fotokoffert med masse filtere + et pentax hus og objektiver. (alt er i fra ca 1970-1980, ikke helt sikker) Endret 3. mai 2011 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Fikk så vidt testa ut den nye 50mm'eren i dag Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Cheap prices - old icons... 1 Lenke til kommentar
Breni Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Sto opp grytidlig i dag, og fikk ekstremt lyst til å fotografere nøtter Her er litt av resultatet: We are all different by Petter Brenni, on Flickr Dark side of the nut by Petter Brenni, on Flickr 2 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Canon 7d + Canon 70-200mm f/4.0 L USM Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Action i nabolaget i kveld, skjønt det kanskje hadde gjort seg å lese nyhetene om at røyken var giftig før jeg dro ut på taket med kamera og stativ ... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Du må ofre deg litt for blinkskudddene, Euklid. Jeg fortsetter med vakre Bærum Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Fra kveldens runde med makro-fotografering. Ikke av blomster som de fleste andre, men litt abstrakt (igjen). Subspace: Fireblood Dette er rett ut fra kameraet, med litt oppskarping og bittelitt ekstra kontrast. Endret 3. mai 2011 av Ratleto 1 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Litt OT, men bare meg som syns at pånær samtlige bilder får en egen look etter opplasting til flickr? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Blomstene er klare, men det er fortsatt litt for kaldt for "småkryp"... Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Litt OT, men bare meg som syns at pånær samtlige bilder får en egen look etter opplasting til flickr? Kanskje godt kalibrert sharpening?.. Bildene ser ut til å ha perfekt skarphet. Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 Kanskje godt kalibrert sharpening?.. Bildene ser ut til å ha perfekt skarphet. Er ikke alltid jeg syns bilder derfra ser like bra ut som de gjør andre steder, både online og lokalt lagret. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Da klokka en gang klang, ut vi sprang... belte Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 (endret) Enn til fra shoot sist søndag: Endret 4. mai 2011 av GCardinal 2 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Bolla by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Sto opp grytidlig i dag, og fikk ekstremt lyst til å fotografere nøtter Her er litt av resultatet: We are all different by Petter Brenni, on Flickr Dark side of the nut by Petter Brenni, on Flickr Fine nøtter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå