Panerai Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fine bærteger. Når jeg ser slike flotte bilder får jeg lyst til å begynne med makro selv... Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fine bærteger. Når jeg ser slike flotte bilder får jeg lyst til å begynne med makro selv... Takk Det er vel bare å hive seg uti? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 En ganske så liten flue av noe slag, ca 50% utsnitt. Canon 7D + Sigma 150mm makro. 2 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fine bærteger. Når jeg ser slike flotte bilder får jeg lyst til å begynne med makro selv... Takk Det er vel bare å hive seg uti? Det er jo sant det, men jeg mangler en vesentlig del. Et makroobjektiv. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fine bærteger. Når jeg ser slike flotte bilder får jeg lyst til å begynne med makro selv... Takk Det er vel bare å hive seg uti? Det er jo sant det, men jeg mangler en vesentlig del. Et makroobjektiv. Er det ikke det man har feriepenger og evt. skattepenger til da? Ellers så er det mulig å gjøre gode kjøp på bruktmarkedet når det gjelder makroobjektiver. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som student uten jobb og tobarnsfar med nytt hus så tillates det ikke noe oppgradering av fotoutstyr denne sommeren. Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Fashionserie med undertemaet "Roadtrip" fotografert ymse plasser i Sør-Trøndelag. Modell: Viktoria Konstanse Strand Kvalsvik fra Trend Models 5 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Endret 31. mai 2011 av Epp 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Som student uten jobb og tobarnsfar med nytt hus så tillates det ikke noe oppgradering av fotoutstyr denne sommeren. Billig macroinvestering for den tålmodige: http://www.dpchallenge.com/tutorial.php?TUTORIAL_ID=81 Selv betalte jeg ~50,- for en til mine kitobjektiver. Endret 31. mai 2011 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som student uten jobb og tobarnsfar med nytt hus så tillates det ikke noe oppgradering av fotoutstyr denne sommeren. Billig macroinvestering for den tålmodige: http://www.dpchallen...?TUTORIAL_ID=81 Selv betalte jeg ~50,- for en til mine kitobjektiver. Ingen dum ide. Jeg kan vel snu min 50mm i allefall. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da er mai måned snart slutt og tror ikke jeg har hatt så mange bilder i tråden her denne måneden som jeg har hatt før. Selv med mange fotballkamper og mye annet er det ikke blidt lagt ut så mange. Hele 8528 bilder har jeg i fra mai måned i min Lightroom database. Har enda masse å gå igjennom, men også masse gode minner i fra diverse ting. Så får legge ut litt av godbitene i juni tråden. Her er noen i fra det siste av det siste i fra måneden. Nemlig flydagen på Kjeller Flyplass. Enda ikke kommet meg 100% igjennom så dette er bare den første av tre deler. Så det vil komme fler i senere måneds tråder. Takk for en flott mai måned og kos dere med noen bilder fra Kjeller. Endret 31. mai 2011 av k-h-s 2 Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Siste maibilde fra meg Red cold sky 4 Lenke til kommentar
rbsol Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Utrolig fine og inspirerende bilder Evenseth Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Siste bilde fra meg denne måneden. Ha en fotografisk fin Juni! Panorama 5 eksp. stående. Endret 31. mai 2011 av KSolfjeld 4 Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Utrolig fine og inspirerende bilder Evenseth Takk! Veldig hyggelig Lenke til kommentar
Breni Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Det nærmer seg junifest! Wohoo! Bærtege under angrep Stink bug attacked by ant by s_evenseth, on Flickr Bare Bærtege Stink bug - bærtege by s_evenseth, on Flickr Dæven, det var to stykk godbiter! Siste maibilde fra meg Red cold sky Ingen dårlig avslutning i hvert fall! Knall farger Edit: Det bildet kan du med god samvittighet henge opp på veggen Ksolfjeld! ..vakkert Endret 31. mai 2011 av Breni Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Da har jeg opprettet en ny tråd for juni. Skal vi prøve å være flinkere til holde unødvendig prat på et minimumsnivå, og bli flinkere til å holde seriene korte? 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da har jeg opprettet en ny tråd for juni. Skal vi prøve å være flinkere til holde unødvendig prat på et minimumsnivå, og bli flinkere til å holde seriene korte? JA! Lenke til kommentar
Epp Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Da har jeg opprettet en ny tråd for juni. Skal vi prøve å være flinkere til holde unødvendig prat på et minimumsnivå, og bli flinkere til å holde seriene korte? NEI! Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 ... Takk for en flott mai måned og kos dere med noen bilder fra Kjeller. Angrer så ekstremt på at jeg ikke fikk den med meg... Next year! D7000 med 300mm Likte F-16 din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå