dags Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Slettebakken kirke. Modige, kreative arkitekter har utformet denne kirken til et postmodernistisk epos i betong, glass og metall. Den har form av en seilbåt. Teologisk og liturgisk er det ikke noe å si på dette. Den minimalistiske formen uthever budskapet og oppbyggingen. Likevel. Ikke alle er helt komfortable med dette. Noen opplever kirkens nakne fasader kalde og golde nesten som om det skulle være et industribygg. Hva du mener er ikke godt å si, men jeg har latt meg inspirere til abstraksjoner over bygget. Med tanke på at den kristne radioverten Harold Camping mener at verden skal gå under i dag, den 21. mai, skulle tidspunktet være fint til vise disse bildene nå. Fortsatt god helg... 1 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Fadern driver å maler uthuset rødt, da er det klart bikkja må gå inntil veggen, med begge sider IMG_7402.jpg by Sveern, on Flickr Så da må det klippes IMG_7404.jpg by Sveern, on Flickr 1 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Det ble ikke mye brukbart idag. Får håpe det tar seg opp når jeg er nede i København. 1 Lenke til kommentar
willym Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Her er noen bilder fra Barcelona Endret 21. mai 2011 av willym 2 Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Liten raring, noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Bilder fra en liten gåtur i forgårs. Endret 21. mai 2011 av cFc 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvem hadde trodd at et enkelt glass fra oppvasken, en LED-lykt og en cd-plate som reflektor faktisk kunne gi noen smått brukbare macrobilder. Var usikker på om jeg skulle klone vekk den stripa på midten, men fant ut at siden stripa var fra glasset så lot jeg den være inntil videre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Et par blomster.. 1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hehe lukkehastigheten hang ikke helt med pus og det ser det ut som hun var klar over silly cat by josteinsen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Hvem hadde trodd at et enkelt glass fra oppvasken, en LED-lykt og en cd-plate som reflektor faktisk kunne gi noen smått brukbare macrobilder. Prøv brus oppå en cd plate..... 2 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Artig at flere ser hva man kan gjøre med ganske vanlige ting og makro. Abstrakt makro kan være veldig artig. Eget bilde fra tidligere i tråden i spoiler, som er rød gele malt med lys fra undersiden. Fra kveldens runde med makro-fotografering. Ikke av blomster som de fleste andre, men litt abstrakt (igjen). Subspace: Fireblood Dette er rett ut fra kameraet, med litt oppskarping og bittelitt ekstra kontrast. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Her var det mye bra og variert, en stund siden jeg har bidratt med noe, men her er litt. Først fra en fisketur (bildene tatt med kamera i en hånd og stanga i den andre): Så en de fleste bør kjenne navnet på: Ugly Urbans: "No shame" . 1 Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Et par fra dagens runde Empty gangway by Kai A, on Flickr Untitled by Kai A, on Flickr 3 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Noen svart-hvitt bilder fra lørdagens tur til Midtåsen i Sandefjord 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2011 Mer Asker idyll: 1 Lenke til kommentar
brk Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 (endret) Vognhjul på et feltkjøkken fra krigens dager. Endret 21. mai 2011 av brk Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Er helt ny i portrettsjangeren, så jeg vet ikke helt. DSC_9147 by Wiciwato, on Flickr 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå