Nautica Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Utfallet ble et knust/brent stempel. Au! Det så dyrt ut. Ca 3000.- i deler fra USA, fordelen er at jeg har en kompis som driver med et motorverksted så vi fikser maskineringen på kveldstid, ulempen er at det tar endel tid som jeg egentelig ikke har så mye av rundt disse vår-tider Lenke til kommentar
# offline Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Her er noen flere fra Torås fort. Det hadde vært kult å fått tak i nøklene til de gamle bygningene, sikkert mye rare ting å ta bilder av. Akamtrefffangene på fortet Fant en side med diverse bilder fra Torås fort. Endret 8. mai 2011 av Kenta F1.8 2 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det hadde jo vært kjempe tøft å fått tak i nøkler å arangert akam tur/treff! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Litt småtterier i fra i dag: Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Måtte jo ta et av objektivene i fra pappas gamle kofert å holde forran 7D å se hva resultatet ble. Føler meg relativt fornøyd med resultatet også jeg Da blir det ikke så ille til jeg får igjen andre optikken min. Kan jo leke med denne optikken i mens, eneste er at det er noe utrolig vanskelig å fokusere med de greiene når man bare holder de forran. Ble noe merkelig fokus til tider. Nesten sånn tilt shift efekter Det var ikke veldig skarpt det objektivet jeg brukte, men det funka. Fargene i bakgrunnen ble noe rare og det ble my flare da sola kom veldig sterkt i mot å gjorde det vanskelig. Men ble jo morsom efekt også Litt kraftig "vignetering". Men er vell mer jeg som holdt objektivet noen mm feil i forhold til sensoren på kamera. Klarte også å få til noe krativt, og det ble da bilde av et annet objektiv. Endret 8. mai 2011 av k-h-s 2 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ble en artig tilt-shift effekt da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Fant ein hund rundt Festplassen i Bergen i dag. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Weee, nytt sted, nye muligheter, noen bilder tatt fra ~nye boplassen min =) 100mm, f/16, 1/200s, ISO200, Flash Fired w/ O-Flash 100% Crop her 100mm, f/10, 1/200s, ISO200, Flash Fired w/ O-Flash 100% Crop her 50mm, f/3.5, 1/160s, ISO100 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Veldig fin katt ehm, kattebilde Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Pent ansikt ja, synd han var grusomt overvektig :\ Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Dagens "chi ching": Det hadde jo vært kjempe tøft å fått tak i nøkler å arangert akam tur/treff! Ja, helt enig. Virker som veldig spennende location!.. Endret 9. mai 2011 av GCardinal 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Så er varmen kommet, noen er ferdig med båtpussen og klar på vannet allerede..... Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg synes jeg så noe på en vegg i et smug i Stavanger som var veldig likt det nederste der.. Det stemmer det Du gjør i hvertfall ikke skam på motivet. Meget dyktigt dokumentert og presentert! +1 Tusen hjertelig Alltid hyggelig å høre Brutt Anker/Broken Chain: Bare det å gå langs denne ruten og vite hva som skjedde for så mange år siden gir en frysninger. 3 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Også de uten HESTEkrefter koser seg på vannet i disse dager... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare det å gå langs denne ruten og vite hva som skjedde for så mange år siden gir en frysninger. Hvor? Hvilken rute? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 IMG_7274.jpg by Sveern, on Flickr Syntes det her ble litt stilig 3 Lenke til kommentar
AnnetteM Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare det å gå langs denne ruten og vite hva som skjedde for så mange år siden gir en frysninger. Hvor? Hvilken rute? Kvernevik. Går vanligvis fra Shell Stasjonen der og utover mot Tananger langs kysten. Magisk og ekstra stilig om det blåser masse Anbefales. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 @AnnetteM Hvis du hadde blåst ut den hvite bakgrunnen til helt hvit, så hadde det sett enda mer ut som om jernet var gigantisk. Artig bilde! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Bare det å gå langs denne ruten og vite hva som skjedde for så mange år siden gir en frysninger. Hvor? Hvilken rute? Kvernevik. Går vanligvis fra Shell Stasjonen der og utover mot Tananger langs kysten. Magisk og ekstra stilig om det blåser masse Anbefales. Hva var det som skjedde der da? Som gir deg frysninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå