Lordiss10 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=11033 Kan ikke så mye men ville satt pris på litt hjelp her. Endret 30. april 2011 av Lordiss10 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Den siste lenken din fungerer ikke. Alle de maskinene der er greie å spille på. Crysis-utgaven er nok den som gir mest for penga sammen med a10. Monthly Edition virker veldig grei den også. Med tanke på pris og ytelse altså. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Jeg personlig hadde ikke villet ha noen av de. Ingen av dem er i mine øyne noen fullblods spillmaskiner. Enten så har de brukt en utgående sokkel, for dårlig/utgående prosessor, eller for dårlig grafikkort. Jeg anbefaler som regel å bygge en PC selv, basert på hvor mye penger du ønsker å bruke - det er en mye bedre løsning. Og, det er ikke vanskelig å bygge en maskin - det er egentlig svært enkelt. Og i utgangspunktet synes jeg man betaler alt for mye for en slik ferdigbygd PC. Du bygger en bedre maskin selv, til en billigere penge. Endret 30. april 2011 av Rayline TWB Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ja, det skal sies at om du bygger Black Refinery, som ligger i første posten på forumet her, vil du få et oppsett som knuser det meste på komplett.no til 10 000 av "ferdigbygde". Mest fordi komplett.no er blitt dyrt Lenke til kommentar
Lordiss10 Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Ok takk :!: Det hjalp mye PS: Fjerna den linken som ikke funket. Endret 30. april 2011 av Lordiss10 Lenke til kommentar
pederh Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 hva med denne HER demo-pc'ene er billig og ferdig byggd link Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 hva med denne HER demo-pc'ene er billig og ferdig byggd link Den er egentlig overpriset, Black Refinery gir deg omtrent samme ytelse, forskjellen er at du får eldre teknologi og et større strømforbruk. Ikke glem Green Power-disker uten noen form for OS-disk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå