Gå til innhold

PL: Liverpool v Newcastle

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Suarez fortsetter bare å imponere og irritere meg. Scoringen var fryktelig fortjent.

Hvorfor irritere?

Egoistisk med ball, og prøver ofte på skudd når han heller burde sende i vei en pasning. Det at han har det Sør-Amerikanske fallesyndromet er heller ikke et pluss.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Synes ikke han er en klyse.. Han jobber knallhardt for laget, kaster seg ikke i alle tenkelige situasjoner for å få frispark (i motsetning til visse andre klyser som har vært innom engelsk fotball) og viser som en veldig likandes kar som elsker å spille fotball. Synes Torres var ei mye større klyse enn Suarez.

Lenke til kommentar

Jefe, joda, men likevel er han et helt angrep alene av og til. I dag er vel første gangen jeg har sett ham falle -veldig- billig. Som regel holder han seg på beina, og hvis han først går ned blir han ikke liggende og vri seg i en halvtime. Han er likevel relativt ung og fersk i PL.. Gi ham en pre-season med Kenny, så skal du se at det blir mye bedre neste år :)

Lenke til kommentar

Får håpe det cmyrland. Men jeg har inntrykk av at du har sett veldig lite av Suarez når du ikke har sett han filme før i dag. Jeg sier ikke at fyren ikke er god. Sier bare at han bringer negative sider ved seg selv på banen såfremt det å være jævlig god.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Suarez er en herlig spiller, kommet seg bra inn i laget, og bidrar egentlig over all forventning slik jeg ser det. Mål, assist og generelt sett ekstremt toneangivende i vårt offensive spill. Litt typisk nr. 7 med en litt friere playmakerrolle der oppe, deilig å se. Glad for at han fikk seg et mål i dag også, vel fortjent. Spesielt deilig er det å se moralen og arbeidsinnsatsen han legger ned, spiller med masse guts og er i så måte den rake motsettningen til han som forsvant i vinter.

Når det gjelder det dere andre er inne på om noen av "nykkene" hans, er jeg forsåvidt enig. Han kan falle lett fra tid til annen, og noe klaging på dommeren er det (synes personlig det var mindre fremtredende i dag enn tidligere, men samme kan det være). Dette er selvfølgelig ikke noe jeg har sansen for. Litt for mye sydamerikaner (i oppførsel, med ball i beina må han bare fortsette :) ) til tider.

Med det sagt, er jeg også litt enig med cmyrland at han fortsatt er relativt ung + ny i klubben, og ikke har tilpasset seg helt enda. Husk på at han ikke snakket engelsk da han kom til klubben, og kanskje det kan være litt frustrerende med han å ikke klare å kommunisere rent med dommer osv, så han får ut frustrasjon på andre måter. Hva vet nå egentlig jeg.

Med det sagt, føler jeg egentlig at det at han faller litt lett noen ganger, slår med armene eller skyter en gang for mye bare blir små detaljer og bagateller. Han har vært fantastisk sålangt og ser ut til å bli en klassespiller for oss. Håper selvfølgelig han kan legge av seg noe av det vi ikke liker å se, og blir heller ikke overrasket om det gradvis fader litt, men ærlig talt så var ikke Torres heller noe bedre.

I just can't seem to get enough SUAREZ!

lfcvsnufc4.jpg

Lenke til kommentar

Ikke for å fyre opp igjenn i Gerrard diskusjonen vi hadde smågal men det er ganske sprøtt hvor mange kamper han har vert ute nå og ingen skriver vi savner ham.

Egentlig har alle "erstattere" spilt formidabelt.

Lurer veldig på om vi kan forsette på denne måten på bortebane også nå, synd det er så få kamper igjenn.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg i hvertfall til han er tilbake. Laget vil helt klart få en løft og kvalitetsmessig bli mye bedre. Vi er i flytsonen for tiden men spilte en relativt ræva kamp i dag faktisk. Når marginene begynner å snu igjen så skal vi nok få se savnet etter den O'store Gerrard igjen... :)

Lenke til kommentar

Ikke for å fyre opp igjenn i Gerrard diskusjonen vi hadde smågal men det er ganske sprøtt hvor mange kamper han har vert ute nå og ingen skriver vi savner ham.

Egentlig har alle "erstattere" spilt formidabelt.

Lurer veldig på om vi kan forsette på denne måten på bortebane også nå, synd det er så få kamper igjenn.

Vi har vel 3-1-2 på de seks bortekampene siden Kenny har fått jobbet skikkelig med laget. Jeg velger å se bort fra Blackpool kampen da han hadde hatt jobben i under 36 timer før kampstart.

Tror både Fulham og Aston Villa skal være grei skuring for et Pool lag som har alt å spille for mot to lag som er "ferdig" med sesongen.

Jeg tror vi tar 6 poeng på de to kampene. Samtidig tror jeg Tottenham tar 7 poeng på sine tre kamper bortsett fra mot oss.

Det betyr i praksis at stillingen mellom Pool og Spurs uten det interne oppgjøret er:

Tottenham: 62p

Liverpool: 61p

Ergo er det veldig lett matte, vinner Liverpool alle de tre siste kampene så får vi 5.plass og Europa League plass. Dette samtidig som Tottenham slår City, Blackpool og Birmingham.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg i hvertfall til han er tilbake. Laget vil helt klart få en løft og kvalitetsmessig bli mye bedre. Vi er i flytsonen for tiden men spilte en relativt ræva kamp i dag faktisk. Når marginene begynner å snu igjen så skal vi nok få se savnet etter den O'store Gerrard igjen... :)

Jeg tror derimot at Steven George ikke kommer til å levere slik han har gjort de siste årene. Eller, han vil levere anderledes.

Undertegnede er sikker på at Gerrard ikke kommer til å levere sesonger med mer en 20 målpoeng som han har gjort de siste fire sesongene. Den tiden er forbi.

Vi blir nok å se Gerrard i en mer lignende Scholes rolle i 4-4-2 ved siden av Lucas. Med nye vinger til sommeren går Gerrard sin oppgave i laget fra å være hengende spiss til å bli ballfordeler som blir tredje sist på Liverpool sine mål, slik Alonso gjorde det så bra.

PS! skuddfoten hans har jo også tapt seg radikalt siden han kom tilbake fra forrige seriøse skade. Dette gjør at hans målteft har gått kraftig ned og den vil nok holde seg der også.

Men vil understreke at jeg tror Gerrard blir viktig for oss de neste 4-5 årene, men ikke på samme måte som han levert de siste 5 årene.

Lenke til kommentar

Jeg tror at Gerrards epoke som talisman for laget er over. Laget har bevist at de klarer å hevde seg mot de beste uten ham, og nå spiller laget trygg og god fotball uten Gerrard. Spearing vokser og vokser som spiller, Lucas er sjef og Meireles gjør "Gerrard-jobben" glimrende. Nå er jeg redd for at å ha Gerrard tilbake på laget vil legge for mye fokus på hans tilstedeværelse og at ballen skal fores til ham hver gang.

Gerrard må innse at hans gullalder er over, og han må nå la andre spillere være stjernene. Som YNWA tror jeg Gerrard vil innta mer en "Scholes-rolle" i laget - viktig gjennom en hel sesong, men ikke nødvendigvis den som stjeler overskriftene hver helg. Vi kan heller ikke regne med å ha Gerrard skadefri gjennom en hel sesong heller, nå som han har bikket 30 kommer skadene oftere.. Men vinnermentaliteten, erfaringen og kjærligheten til klubben blir uvurderlig i gjenoppbyggingen av klubben og laget.

Det er herlig å se hva laget har fått til etter jul - uten de eneste to store stjernene vi hadde da sesongen startet. Lover godt!

Lenke til kommentar

Gerrard er typen som blir demotivert av dårlige lagspillere, og det er nok ikke tilfeldig at hans "dalende formkurve" har gått i samsvar med hvordan laget har spilt.

Nå som laget er på vei oppover igjen, skal man ikke se bort fra at Gerrard løfter seg opp et nivå også. Jeg mener fortsatt han er helt klart vår beste spiller, og kommer til å være det minst i 2 år til. Ikke undervurder Captain Fantastic!

• Liker 4
Lenke til kommentar

Går jo rykter om at Gerrard har gått til og fra på smertestillende sprøyter osv. i 2 sesonger nå, og at operasjoner o.l har blitt prioritert vekk for at han ikke skulle bli lenge borte. Nå har han gjennomført operasjonen, og selv om ingen vet helt hvor mye sannhet det er i ryktene, så både håper og tror jeg at en god gjennoppbygging, full pre-season og en sommer uten mesterskap kommer til å gi oss en Gerrard i toppslag til neste sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...