danno_O Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Forsvaret vårt har tatt sommerferie. Ser dessverre sånn ut. Kjipt for kampens vedkommende, gøy for Suarez/Kuyt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 3-0 faktisk. Bare synd for Pool at det kun er igjen tre kamper. :!: 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Så fuckings fortjent at du fikk mål Suarez.Inn med Carroll, la han få være med på festinga Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) For noe tafatte saker. Carroll - 9 - NOT WORTHY Endret 1. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Carroll skårer garantert. Ikke fordi han gjør noe bra, men fordi Newcastle gir han et mål. Flau kamp. Et lag som ikke gidder å prøve, og som rett og slett gir faen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Liverpool leder 3-0, og tribunene er fremdeles rimelig døde. Makan til opplegg. Også ble vi snytt for straffe. Konspirasjonene stikker stadig dypere. Endret 1. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bytter Liverpool så offensivt nå for å få noen flere mål og en målforskjellsbuffer i tilfelle? :O Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Blir vel et soloraid av de sjeldne nå. Edit: Hva faen lå på bana der? Så ut som et dødt ekorn, men regner med at det ikke var tilfellet gitt. Endret 1. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Fortjent seier, til tross for alle konspirasjonene som førte til tap her. Digg at Carroll ikke får til noe, selv når forsvaret vårt er ræva. Men han kommer nok. Blir spennende å se hvor mye av de pengene som går til spillerkjøp i sommer. Vi har muligheten til å bygge et skikkelig lag nå med riktige kjøp. Til tross for tap så er jeg i merkverdig godt humør, derfor skal jeg dele en knakende deilig låt med dere alle. http://www.youtube.com/watch?v=4jWZLisG5yA Sommer, øl og ekstremt herlige bryster! Og takk for kampen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 5.plass Takk for kampen ja, noe fyrverkeri var det ikke, men fult fortjent 3poeng. Og Kuyt bare netter og netter Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Og Newcastle lever muligens årets absolutt dårligste kamp. Utrolig flaut. Jonas og Colo får godkjent, resten har tatt sommerferie, Pardew inkludert. Barton sine dødballer er dårligere enn de jeg slo som syvåring, Løvenkrands er mindre truende enn en altergutt og Enrique har hodet i en annen klubb, for det er åpenbart at han gir faen i det som skjer på banen. Årets flaueste, men fortjent seier. Får håpe Arsenal og ManUtd lager god underholdning nå da, i det minste. For det her var kjedelig. Takk for meg. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Solid, vinner greit uten å imponere veldig. Kampen i dag minnet meg egentlig veldig om forrige gang vi møtte Newcastle på Anfield. Var vel omtrent samme tid på året (hvertfall sent, for to år siden når dere gikk ned). Deilig. Nå har vi 5. plassen i egne hender. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Arsenal starter forrykende gitt. Feil tråd gitt. Endret 1. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Barton la jo sin hat på Meireles ivertfall. Traff han på 70% av dødballene han tok. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Suarez fortsetter bare å imponere og irritere meg. Scoringen var fryktelig fortjent. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Herlig! Liverpool har nå begynt å vinne uten å anstrenge seg nevneverdig Putter jo mål for moros skyld... Da er det bare å trekke på seg arsenaldrakt og litt senere westhamdrakt og håpe på at han skjeggete fyren over skyene fremdeles har den røde, fine drakta i skapet. Femte er i egne hender, og fjerde er utrolig nok innen rekkevidde. Kenny <3 Nå MÅ FSG signere Dalglish på livstid, og så tar Gerrard eller Carra over skuta når han er ferdig Suarez fortsetter bare å imponere og irritere meg. Scoringen var fryktelig fortjent. Hvorfor irritere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå