Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Flanagan får rødt kort i dag. 3 Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Haha, hørte jeg Newcastle-fansen synge "One Stevie Gerrard, there's only one Stevie Gerrard." der? Regner med temaet er lojalitet mot klubben sin. Bør kanskje ta ut Flanagan i pausen, sett Johnson over til høyrebacken og få inn Robinson på venstreback. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vi tok over kampen etterhvert, men det blir for dårlig mot slutten. Feilen ligger nok hos meg som har drukket Cola. Blir verdens beste øl i andre omgang, og da scorer vi nok 6 mål. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Spiller under pari idag altså, ved enkelte untak(spearing, Reina, Kuyt mm) men vi vinner denne kampen. Carroll kommer inn om ikke så alt for lenge også, might be fun. Syns ikke Liverpool trenger å tvangsfore Newcastle dødballer, de har fått nok nå. PS: Så dere linjedommeren dømte corner når ballen ikke var helt ute! KONSPIRASJON!! Edit: Hehe, ''sjokkerende'' at kloffsk drikker lekeøl. Endret 1. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Corona er faktisk ganske digg, men kommer ikke unna at jeg føler meg som en liten småjente når jeg drikker den. Jenteøl deluxe. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 PS: Så dere linjedommeren dømte corner når ballen ikke var helt ute! KONSPIRASJON!! Men som kommentatorene sa, så kan det diskuteres om Kuyt dekker litt for keeper da Liverpool skåra, noe som kan bety at det var offside. Det er nok FA som har en personlig agenda mot Newcastle, og vil at de skal rykke ned. Liverpool FA. Konspirasjon og helvete, fugler og fisk! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Corona er faktisk ganske digg, men kommer ikke unna at jeg føler meg som en liten småjente når jeg drikker den. Jenteøl deluxe. This! Dessverre ligger min Newcastle-øl fordelt hos deg og hos a mor, så i dag blir det dårlig med øl. Jævlig kjipt og stusselig. Men Newcastle Brown Ale er verdens beste øl. Liten tvil om akkurat det, ja! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Var ikke innenfor 16-meteren engang. :!: Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Faen så lite liv og drittslenging det er her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Nesten på Suarez-assist der. Slutt å treff hue på new-folka da. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Er det noe man lærer på barneskolen i Argentina eller? Ligge og vri seg som en jævla idiot. 1 Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Det hadde blitt et sykt mål hvis det maxi-skuddet hadde gått inn. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Dirk Bommer den mannen noen gang på straffe? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 I all verdens rike så dårlig. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Seriøst, Maxi. Å rulle rundt som en spansk drittmann kan du bare gi faen i. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Nesten igjen for Kuyt. Hoho, for ein mann! Suarez fortjener et mål snart. Endret 1. mai 2011 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Forsvaret vårt har tatt sommerferie. Vi fortjener tre mål snart! Hvorfor slipper Meireles unna gang på gang når han står for nærme? Endret 1. mai 2011 av Ginecólogo Necrolamedor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå