Varmo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Liverpool tar imot de svarte og hvite fra Newcastle til tidligkamp på Anfield 1. mai. TV2PL1 - Kickoff: 13.00 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Blir spennende å se om Carroll starter, og hvordan han eventuelt blir tatt i mot av Toon Army. 2-0 Suarez Kuyt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Vi vinner på Anfield. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Sies at det blir sen test for Carroll. Håper han blir klar, men liten vits i å risikere noe nå. Tipper vi starter som sist hvis ikke (med mindre Glen blir klar). Siste to kamper med trioen Maxi, Suarez og Kuyt er 3-1 og 5-0 mot henholdsvis United og Brum, så føler vi stiller sterkt uansett. Lenke til kommentar
SuuntoCore Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 3-0 Suarez x2 Kuyt You'll Never Walk Alone Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Uff, gleder meg ikke veldig til den her. Må være ærlig å si at jeg tror det blir tap for Liverpool den gangen her, dessverre. Bajs. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 håper Carroll blir klar til denne kampen , hadde vært morsomt om han var med på å senke gammle klubben sin Suarez hadde det vært kjekt om hadde fått satt inn ett mål også, selv om han har vert veldig involvert i mange av scoringene så er det gøy om han får ett selv også Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Skal på pub og se denne i morra, med en kamerat som er Liverpoolsupporter. Håper virkelig vi vinner, slik vi gjorde sist. Jævla deilig å gå ut av puben mens Liverpoolsupporterne ser sint på deg. Men, tror nok vi taper. Sammen med Old Trafford er Anfield banen vi sliter mest med å få dratt med oss poeng fra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ville vært artig om Newcastle slo nyklubben til Carroll. Mye likt som Liverpool slo Chelsea. Men tviiiiiiler på det ja.... Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Imorgen blir the seier. Imorgen blir the seier. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Blir Liverpool seier dette YNWA Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Matchday - Wake up! LFC Transfer Speculations Team news imminent. Hearing of one surprising inclusion for #lfc. Read about it on .tv in five mins.(via Jimmy Rice twitter) Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 That means the Reds team is: Reina, Johnson, Flanagan, Carragher, Skrtel, Lucas, Spearing, Maxi, Meireles, Kuyt, Suarez. Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Robinson, Shelvey, Cole, Ngog, Carroll. Come on you reds! Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Faen så nervøs jeg er! Nesten så jeg driter på meg av nervøsitet. Ingen god følelse. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Synd med ingen Carroll fra start. Flott at fotballdagen starter allerede klokka ett og varer fram til sju. Alle søndager burde vært sånn. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spesielt at dagen bygges opp til det store høyepunktet på slutten av dagen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Newcastle (4-4-2): Tim Krul; Danny Simpson, Mike Williamson, Fabricio Coloccini, Jose Enrique; Joey Barton, Cheik Tiote, Kevin Nolan ©, Jonas Gutierrez; Shola Ameobi, Peter Lovenkrands Subs: Steve Harper, James Perch, Steven Taylor, Ryan Taylor, Shane Ferguson, Nile Ranger, Shefki Kuqi Som forventet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Vet ikke om det er kampen eller ''all nighter'n'' som spiller inn, men shaky det er jeg. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Ble ikke pub likevel, sikkert greit siden det sikkert blir tap. Nervøs nå, men håper vi banker Liverpool kraftig. Det at jeg så en fyr som så ut som en Cantona med slapp ansiktshud på banen kan dog bety at vi vinner. Satser på det. HOWAY YOU LADS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå