ilari Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Da jeg fikk koblet til et trådløst nettverk til mobilen min fikk jeg tilbud om å oppdatere den, så det gjorde jeg. Men etter det så har jeg fått et lite problem. Nå når jeg mottar meldinger, så er det de første meldingene som vises, ikke de siste. Så hvis jeg får melding fra noen jeg allerede har 200+ meldinger av må jeg bruke mye tid på å scrolle helt ned til siste melding som jeg har mottat. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Har en HTC Legend, med Android 2.1 (mener jeg å huske, hehe) Lenke til kommentar
TripleRainbow Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Heisann! Det første du bør sjekke er vel for så vidt om denne oppdateringen har tuklet med datoinnstillingene på mobilen din. Hvis den plutselig har blitt flyttet et år tilbake i tid, f.eks. 30. april 2010, så vil alle nye meldinger havne sist, fordi mobilen din tolker det som at du har mottatt meldingen for et år siden Ikke nødvendigvis den riktige løsningen, men man vet aldri når løsningen er så enkel! Endret 30. april 2011 av KindX Lenke til kommentar
ilari Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Datoinnstillingene er riktig, så det er nok ikke det som er feil Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Tips for å komme fort ned til siste melding som i det minste funker på Desire: hold inne menyknappen slik at tastaturet kommer opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå