Balrog11 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei Samboer har en netbook med veldig begrensede ressurser, også lurte jeg på om jeg kunne få noen anbefalinger på antivirus og brannmur som er minst mulig ressurskrevende? Lenke til kommentar
vggi Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hei Samboer har en netbook med veldig begrensede ressurser, også lurte jeg på om jeg kunne få noen anbefalinger på antivirus og brannmur som er minst mulig ressurskrevende? Jeg vil anbefale Avast. Brukte tidligere Norton, men det tok stor plass på maskinen, og jeg følte maskinen brukte lang tid for å slå seg på. Etter å ha brukt Avast en stund har jeg ikke noe negativt å si. Endret 30. april 2011 av vggi Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg kan anbefale Panda Clound Antivirus da det bruker veldig liten plass og resursser. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan anbefale Panda Clound Antivirus da det bruker veldig liten plass og resursser. høres bra ut, men hvilken firewall skulle jeg brukt sammens med den? Og gir det ikke ofte bedre ytelse hvis brannmur og antivirus er i samme program? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Panda Cloud Antivirus gjorde f. eks det å vise bildene i bildemappa mi veldig tregt. Lenke til kommentar
Datasmurfen Skrevet 5. mai 2011 Del Skrevet 5. mai 2011 Panda Cloud Antivirus gjorde f. eks det å vise bildene i bildemappa mi veldig tregt. Dette har ikke jeg hatt noen problemer med. Lenke til kommentar
Kamelot Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Bruker samboeren din Windows 7 så er den innebygde brannmuren mer enn godt nok. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 6. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2011 Bruker samboeren din Windows 7 så er den innebygde brannmuren mer enn godt nok. den er ikke god nok til å kjøre windows 7 (for lite ram sannsynligvis, 1 gb( har prøvd, men gikk veldig dårlig.)) så kjører xp på den. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 10. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2011 Flere innspill på hva som gir lavest ressursforbruk? Lenke til kommentar
HeatSeeKinG Skrevet 11. mai 2011 Del Skrevet 11. mai 2011 Microsoft Security Essentials krever veldig lite ressurser! Det skal sies at det kansje ikke like effektivt som de beste antivirusene. + Gratis + Lav ressursbruk - ikke like bra som de beste antivirusene. Lenke til kommentar
johome Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 Avira bruker da lite ressurser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå