Gåvekk123 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 har en: jensen AirLink 85300 LongRange Extreme-N, til data'en som ikke vil fungere.. jeg plugger den i og da skal den instalere seg selv.. men ingen ting skjer.. etter en god stund dukker det plutselig opp: instalerer driver, også går det noen sekunder så står det: enheten er frakoblet.. jeg har prøvd og instalere driveren men ingenting skjedde. jeg har også skrudd data'en av og på uten hell.. hva er galt? hva kan jeg gjøre for å få den til å virke? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hva slags OS bruker du og hva er spesifikasjonene på maskina di? Kunne vært greit å vite. Kommer liksom ikke så særlig langt om vi ikke får info om systemet du bruker. Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 Windows 7 professional 32 bit Intel pentium 4 2.80 Ghz 2gb ram 4x512mb ati radeon 9800 pro 128mb( av en eller annen grunn står det 255mb ) HDD Western digital(ellerno) 160gb Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Bruker du noe form for klientløsninger? f.eks: PC-Card, ExpressCard, PCI eller USB. De fleste trådløse rutere fungerer rett ut av boksen. Antar at det medfulgte et CD, putt den inn å kjør installasjonsprogrammet. Installer driver for f.eks USB-klienten. Lenke til kommentar
Gåvekk123 Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 det er usb. har prøvd med instalasjons cd'en men vil fremdeles ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå