Prentom Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Takk for tipset for Vivo kredittkort! Nå har jeg 4% på dagligvarer, og 5% til sammen om jeg handler på Coop eller Trumf butikker Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 15. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2014 Takk for tipset for Vivo kredittkort! Nå har jeg 4% på dagligvarer, og 5% til sammen om jeg handler på Coop eller Trumf butikker Jeg har Eika Gold, og får 7% til sammen om jeg handler på Coop. 1 Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Noen erfaringer med Hifi-klubben? Går den inn under elektronikk? Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 For de som ikke vet det, 5 % på dagligvare med Vivo eller lignende ut desember. Takk for tipset for Vivo kredittkort! Nå har jeg 4% på dagligvarer, og 5% til sammen om jeg handler på Coop eller Trumf butikker Jeg har Eika Gold, og får 7% til sammen om jeg handler på Coop. ViVo har blitt helt jævelig da, de har sluttet med prosentrabatter, og nå får man bare "tilbud" fra deres samarbeidspartnere, bare bullshit blitt. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Enig, Vivo har blitt helt forferdelig. Derfor har jeg sagt opp kortet. Har nå Coop Mastercard og Trumf ViSA. Det er en prosent i rabatt. Ikke mye, men mer enn ingenting Lenke til kommentar
tigerdyr Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Noen erfaringer med Hifi-klubben? Går den inn under elektronikk? Fant du ut av dette? Jeg lurer nemlig på det samme. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 25. juli 2017 Del Skrevet 25. juli 2017 Såvidt jeg husker brukte jeg et annet kort, så jeg vet dessverre ikke. Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 14. oktober 2017 Del Skrevet 14. oktober 2017 Noen som vet bransje og/eller mcc kode for varehusene Jula? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 14. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2017 (endret) Noen som vet bransje og/eller mcc kode for varehusene Jula? Vet ikke eksakt mcc, men jeg fikk bonus med det tidligere Obos Mastercard i hvert fall. Kortet er avviklet og jeg finner ikke lista over mcc-koder som ga rabatt på nettet lenger. Endret 14. oktober 2017 av Nåla-i-veggen Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 7. november 2017 Del Skrevet 7. november 2017 Noen som vet bransje og/eller mcc kode for varehusene Netonnet? Lenke til kommentar
Nåla-i-veggen Skrevet 7. november 2017 Forfatter Del Skrevet 7. november 2017 Noen som vet bransje og/eller mcc kode for varehusene Netonnet? 5732, ifølge oversikten på https://insideflyer.no/forums/threads/oversikt-over-mcc-merchant-category-codes.9393/ Lenke til kommentar
doro8 Skrevet 1. februar 2018 Del Skrevet 1. februar 2018 Noen som vet bransje og/eller mcc kode for Milrab? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå