Mislykket Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Har en Dell Studio 1749 Intel Core i3 M350 4GB ram Windows 7 64-bit Jeg har merket noe med pc'en den siste uka. Den fungerer helt fint så lenge jeg ikke sletter filer. Hvis jeg sletter en filmfil, doc.fil, bildefil, uansett hvilken fil jeg sletter, så begynner maskinen å hakke/henge veldig. Det er først 4-5 minutter etterpå at maskinen fungerer normalt igjen. Når maskinen hakker/henger ser jeg på windows oppgavebehandling at det fysiske minnet spretter opp og ned som en jojo (fra lavt til maks). Og da kan jeg ikke gjøre noe med laptopen før det som sagt går 4-5 minutter og det fysiske minnet stabiliserer seg på det lave igjen. Jeg synes dette er veldig rart. Det begynte å skje plutselig. På tidspunket det begynte å skje hadde jeg hverken installer eller avinstallert noen programmer, heller ikke lastet ned noe. Noen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Det er jo Dell og alt. Ikke det at det er dårlig, tvert imot så er Dell noe av det beste en kan få blandt pc-er. Så jeg tror hvis du har forsikring på den så skal du ringe dem og spørre. Høres høyest ulogisk ut at pc-en skal oppføre seg sånn. EDIT: Har du forresten sjekka maskina skikkelig for virus og spyware? Endret 1. mai 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 1. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2011 (endret) Antar jeg har forsikring ja, det må jeg sjekke. Laptopen er bare ett år gammel. Angående virus/spyware/malware osv. så har jeg sjekket så grundig jeg kan. Men som sagt så skjer jo dette kun når jeg sletter en fil (vel er sikkert mye rare virusgreier ute å går som jeg ikke aner noe om da).. Jeg har McAfee Security Senter (fulgte med kjøpet) som generelt finner lite virus på pc'en. Ellers har jeg Malwarebytes AntiMalware (fullversjon), Auslogics Disk Defrag, Auslogics Registry Cleaner og CCleaner, som jeg bruker ca. en gang i uka. Edit: Jeg har hatt Dell de siste 5-6 åra og jeg har aldri hatt så lite feil/problemer som nå, så er storfornøyd Endret 1. mai 2011 av Mislykket Lenke til kommentar
Mislykket Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 Dell var ikke mye til hjelp.. bumper denne i tilfelle noen vet et eller annet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå