CastleLord Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 (endret) Hei sann! Sitter da her med et problem. Windows Lagger. Det jeg mener da er at etter ei stund med bruk så hvis jeg tar Ctrl,Alt,Del så står skjermen i ca 3 sekunder før den hopper over til en svart skjerm i ca 6 sekunder før den åpner menyen. Og det er den samme visa tilbake etter at jeg har trykket på oppgavebehandling. det lagger også ved bruk av andre programmer, og oppstarten går merkbart tregere en for ca 2 måneder siden. Og når jegt slår den av går alt helt fint til rett før den skrur seg helt av hvor jeg får en blå skjerm hvor det står: "Windows har slått seg av for og forhindre skade på maskinen" jeg hadde for ca 2 måneder siden, også problemer med at den fikk blåskjerm når jeg forlot pc'n i mer enn ca 1 time med skjermen av eller på. Alle driverne mine er oppdaterte. Har sjekket alle sammen mot produsentene. Specsa er: OS: Windows 7 Home Premium 64bit Hovedkort: MSI X-58 Pro E CPU: Intel i7 960 GPU: HSI Radeon 5870 iCoolerV PSU: Coolermaster silent pro 850W RAM: Corsair xms 6GB 1600mzh HD1: WD Velociraptor 300GB HD2: WD Green power 1TB Kjører også to skjermer om det har noe og si. en Benq G2420. og en HP pavilion f1903. Hadde også et strømmbrudd her for ca 2 uker siden med pc'n under tungt bruk. kan dette ha skadet komponentene? har ikke jordet kabel. Noen som har en idè? Burde jeg kontakte Komplett om dette? Den er kjøpt der for 1 år siden. Gjennom pc byggeren deres og de bygde den for meg. CastleLord. EDIT: Skriveleif Endret 30. april 2011 av CastleLord Lenke til kommentar
darket Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 har du sjekket pcen for støv? alle viftene, spesielt cpu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå