Konnis Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Lurer bare på en liten ting. Jeg har en PC med Windows 7 64-bit der jeg undrer meg litt over minneforbruket. Det ligger på 28% (jeg har 8GB minne) selv om jeg kun kjører Skype og Google Chrome med +/- 10 faner oppe. Normalt? Lenke til kommentar
Thomas N/A Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 - Høyreklikk oppgavelinjen -> Start Oppgavebehandling. - Velg fanen Ytelse - Klikk på Ressursovervåkning... - Utvid Minne-raden. Der ser du hva som bruker minne. Har selv 8GB RAM og bruker rundt 1,89GB med Tweetdeck, Chrome med noen faner. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Bruker ikke også gjerne operativsystemet og ha en del greier lastet i minne "på forhånd" av ting du ofte bruker, slik at det skal gå raskere å åpne? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Minne er ment for å brukes. Dersom du fjerner 4 gb vil maskinen bruke mindre minne enn når du kjører med 8 (i GB). Mer minne brukt=mindre lastetid i programmene som kjører og mindre belastning på harddisk. 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 At minnet ditt brukes skal du bare være glad for, ellers kunne du ha klart deg med 4GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå